Friday, February 12, 2010

Macam budak-budak .

Assalamualaikum ..

Tadi ada kelas Sj dengan Bi kat sekolah . Hmmm , best ! Esok dengan lusa pun ada lagi tapi tak dapat pergi . Nak pergi Kedah .. yeayy ! Hari Isnin Bie Min kahwen . Sepupu pertama tu , pecah rekod . Tahniah , tahniah . dapat sepupu ipar laa lepas ni . Ahaksss .. :)

Ehm , tadi enjoy je belajar . tapi , hmmmm ... sibuk duduk maen ? baloh ? dengan ketua kelas aku , izat tuh . berebut buku , sorok beg .. pensel , cucuk jangka lukis .. hmm , macam budak-budak . err , aku dah besar ke ? .. hahaha , tak pe . tak pe .. ada ubi ada batas ada hari aku balass .



okeyh , konklusinya , esok tak pergi kelas kat sekolah . nak pergi tapi terpaksa lah ponteng. jadi , for my friends .. sila enjoy ! belajar elok-elok , jangan gaduh-gaduh tau .. [ aku tak apa ] . bisingkan kelas kita macam biasa walaupun tanpa kedengaran suara aku nieh . hahaha .

hari ni , aku jadi budak kecik . urhh , bukan aku . tapi , aku dan dia . budak tu . wakakaka . eytt , rindu sama tadika dulu .. hahaha . oky , aku sangat-sangat sayang sekolah aku . sekolah aku , syurga aku . sekolah aku , kawan aku . sayang !

ingat itu .. kenangan sentiasa ada dalam hati . tidak pernah luntur kerna ia sememangnya tercipta khas untuk dihargai di hati , di ruang rinduuuu ...

kan3 ? hahaha .

adeih , turun sepuluh kilo aku tadi , sibuk berambat dengan budak kecik tuh yang bawa lari pensel aku . siap mg , mentang-mentang C.Monitor . hahaha , tak pe . tak pe . buat kenangan .. aku kan budak lagi .. kami budak .. dia budak ... kita budak ..  jom kita jadi macam budak-budak :) 

No comments: