Monday, August 15, 2011

Manja






Waktu solat Zuhur, sementara menunggu Iqamat.

Pergi duduk sebelah Farah, lepas tu cakap kat dia nak tido nak tido. (wah, Sya Izz asyik tido aje sekarang) Angkat kepala, letak atas riba dia. Haha, manja! Lepas tu, tido. Dia picit-picit, dia gosok-gosok... alahai, manisnya awak! Menggedik dengan Farah, bestnyaaaaaa.

Oh, ada ceramah Nuzul Quran. Yeahhh yeahhhh hari rabu cuti alahai bahagianya hidup. Ops! Hehe. Sangat kelakar Ustaz Hasbi kasi ceramah tadi. Aku rasa kan, waktu aku Darjah 6... dia pernah datang ceramah kitorang. Hihi, dan aku tetap suka sampai sekarang! Tak mengantuk pun. Kesian Pqoh, mengantuk. Disandarkan kepalanya ke bahu aku, itupun masih tersengguk. Pegang kepala dia, gosok gosok... biar dia lena sikit -_-"

Misi kedua, pengagihan pakcik-pakcik Danbo. Okey, bebudak ni yang dah dapat pun masih merengek nak lagi satu! Haha, iye laa. Nanti aku buat lagi untuk korang. Suka tengok korang bahagia. :D

Awal pagi tadi, waktu BI. Waaa, mengantuk giler ~ Teacher kasi soalan pasal Gulp & Gasp. Waktu teacher tengah menulis, aku tido je. Siap pesan lagi kat Anis, kalau cikgu dah sudah menulis baru kejut! Ahh, bertuah punya anak murid XD Bila nak salin, letak kepala kat meja... baca dan hafal ayat kat depan, tulis sambil pejam mata aje. Teruk betul. Tapi, takde laa teruk sangat kot tulisan. Cantik je cuma terlebih senget laa. Haha, bila masa aku ada tulisan yang cantik ni? T__________T

Sekarang, mahu pergi siapkan pakcik-pakcik Danbo. Jumpa lagi, jaga diri! :)


No comments: