Wednesday, March 17, 2010

Itu aku buat .


Salam my [ Cokelat's ] .

Hari ni macam biasa . lepak dekat library awam . ada Jihah , amni , pqah , zati , basirah , zahir . oh yaa , hari ni sya izz nak berterima kasih sangat to my two dearest friends . Amni dan Pqah . thanks tolong sya izz check kertas periksa . dan , untuk basirah .. terima kasih atas aishkrim kamu . hahaha , sayang korang .

oh yaa , aku sempat main-main dengan budak-budak kecil yang ada kat situ . ahaa , mereka sangat rajin . kecil - kecil sudah pergi ke perpustakaan . oh , aku sakit tekak hari ni .arh , betapa tak merdunya suara aku , cewaahh . hmmm ,apa pun . aku baca buku Janji Miftahul Raudhah . sangat best !

dan , habis lah . kerja sekolah masih banyak ! arh , sya izz . tolong lah yourself okey ? hmmm , jadi . deduksinya . aku sangat sayang mereka yang hadir dalam hidup aku . sayang >3 . 



 Ini aku buat , sebagai wallpaper desktop . sweet (bagi aku la )  :D

No comments: