Friday, March 19, 2010

Warkah untuk dia tersayang ,


Pada suatu hari , saya sayang dia . hahaha . erkk , siapa dia tu ? hmmm , dia ni . entah kenapa aku rasa nak cerita tentang dia . kitorang kenal masa kecik lagi tau . sama umur , tapi dia lahir awal sikit pada aku . itu pasal dia garang dan aku ni lembut . ( jangan marah :P ) . dia 21 september , aku 25 disember . ahaksss .

dulu masa kecik-kecik dia pemalu tau . tapi dengan aku tak lah . sebab aku ni kecoh . kah3 . haha , tapi . aku dah tak ingat pun apa yang aku main dengan dia masa kecik-kecik dulu . hahaha . dulu masa dia di skkb , aku selalu pergi dekat sekolah dia , sebab sekolah aku sebelah tu jer . kalau our parents ada mesyuarat , kami akan main sama-sama . kemudian , saya , dia dan yoyo selalu pergi kat taman herba sekolah , err . apa entah nama dia . haha .

sekarang kami dia dah tua , hahaha . tapi nasib sungguh sebab kami pergi sekolah yang sama . cuma , kelas je yang lain . aku kelas perdagangan dan dia kelas ERT . maklumlah , aku nak jadi akauntan dan dia nak jadi suri rumah . wakaka , sori . gurau je . :P . Aku dan dia popular tau . hahaha , walaupun tak popular sebenarnya . Tapi , kawan-kawan tahu aku rapat dengan dia . walaupun kat sekolah mahupun di rumah ... kami selalu main-main dan gaduh-gaduh sayang . hihi , dulu kami guna iqa-kakak , tapi sekarang semua ada . semua dah pernah guna . aku-mg , saya-awak , syg-syg , princess-dayang , (erk , princess tu semestinya aku , haha ) . 

Jadi sekarang , kami selalu juga study bersama . sebab , kami nak PMR tahun ni . kami kan budak rajin ? hahaha , okey . untuk budak ni ... saya harap awak berjaya dalam PMR . sebab saya sayang awak . ehh , mestilah saya sayang awak . awak kan sepupu saya ? hehehehe . :)


                                           Budak ni cute kan ?     .. Tapi ..    Budak ni lagi cute kan ?

                             Hahaha , adeih (@_^)"    


Jadi , saya harap awak tak terharu ye sepupuku tersayang ? saya tahu yang saya ni baik . haha , apa pun . wish you luck and will you be my cousin forever ? ( buat gaya prince and princess :D ) dan saya tahu awak akan jawab . ' yes , I do ' . ^_^    


  
  
Sekian , Amirah dan Sya Izz .

No comments: