Sunday, February 20, 2011

Baru tahu :)


Baru tahu, rupanya senyap itu menenangkan
senyap itu membahagiakan
senyap itu sesuatu yang, erk, mengujakan

Haha

Seronok kan, kalau diam aje. Bercakap bila perlu aje. Betul, hari ini aku memang senyap (kot)

'bakpe saya nampak awak sedih je ari ni?'

erkk. ehh ehh, mana ada. haha. senyap sikit je n_n

* * * * *
belajar mahu lebih f o k u s, dan i s t i q a m a h
Haihh, Sya Izz.. jangan tulis aje, tapi laksanakan huahuahua

aku rasa, aku belajar sesuatu laa hari ini
sesuatu yang, istimewa
macam.. 'semangat!'

biar sedikit tapi berterusan, jangan banyaaaaaak tapi jarang jarang hoho 0.o

* * * * *
dah mula rasa, mahu positif haha. tepat tepat kena kat diri sendiri waktu Quran Sunnah tadi, hoho. bila ustazah sebut, terus dia palingkan mukanya ke belakang, tengok aku, konon konon mengiakan kata ustazah.

erk, iye iye. aku cuba positif.

entah, cuma rasa nak tinggal jauuuuuh jauuuuuh perkara lepas dan hanya mahu senyum huhu. tapi, dalam masa yang sama rasa mahu lari jauuuuuh jauuuuuuh dan diam. erk, erk. 

takpe takpe, pedulikan laa bab semua ni. yang penting, mahu fokus ahakss. jasa dia selama ni, belajar sama sama tiap petang.. erk, atau dia yang selalu ajar aku laa. sifu, anak murid yang blurblurblur lagi haha. tak kan aku tak nak balas semua jasa dia? tak kan aku nak kecewakan dia? hehe, dan.. tak kan laa aku nak kecewakan diri aku sendiri?

Sya Izz, tolong pegang kata kata kau. Dan, teruskan.

'Aku nak hidup aku macam pelangi. Sebab tu, aku rela biarkan rintisan hujan yang dingin mengelar jiwaku. Aku tak mau ber'happy happy' dahulu dan bersedih sedih kemudian. Yang aku nak cuma bersedih sedih dahulu ber'happy happy' kemudian. Alah, itu baru namanya happy ending story hoho :)'

No comments: