Monday, July 16, 2012

Tahniah


Rindu Kuala Tahan :(

Nak pergi sana lagi, nak pergi lagi. Nak pergi jumpa pakcik kijang, makcik pakcik tapir, alahaaaaai. Rindu Taman Negara! ^^

Kenangan yang sangat best di sana, insyaAllah hujung minggu ni nak tulis hikayat berserta gambar-gambarnya. Hehe. Rindu sangat nak menulis panjang-panjang, nak ceritaaaaaa tapi tak sempat! Alahai. 112 hari masih berbaki. Erk. Nebes2. T_______T

Nanti lah, cerita pasal Kuala Tahan =D

Erh willa! *selamat tinggal, jumpa lagi*

* * * * * *

Tak tahu nak buat apa. Semua orang sedang berkumpul di dewan makan aspuri, BADAR anjurkan pertandingan nasyid. Huhuhu. Tak rasa nak tengok lah. Masuk bilik guru, pergi dekat Teacher Saodah. Hehe. Cakap itu ini. Teacher cakap, takyah risau nak exam. Tak payah nerveous, sebab kalau dah ready.. memang takkan rasa nebes tu. Haha, teacher cakap, nak kahwen la baru nebes. Haha. Gelak. Teacher, yang nak kahwen tu lambat lagi. Yang dekat sekarang ni SPM, sebab tu nebes. Hehe. =)

Teacher cakap, kalau dapat A English SPM nanti, aku kena belanja Teacher aiskrim. Haha, tapi aku cakap dekat Teacher, yang kalau aku dapat A trial SPM nanti.. teacher yang kena belanja aku drumstick :P

Sayang Teacher Saodah, walaupun tahun ni dia dah tak mengajar aku, but still yeahh I love her. :)

* * * * * *

Cikgu tak masuk lagi ke dalam kelas.

Ambil kertas maths, siapkan. Bila dah siap, tetiba cakap pada diri sendiri,"Yeahh, siap.. you're a good girl, syafiqa izzati"

Pqoh tetiba mencelah,"Suka tengok iqa macam ni. Haha"

Perli lah tu. Husna pulak menyampuk,"Ha'aa. Selalunya kepala tu kasi lap meja"

Cis, korang! Thanks. Dah berapa kali entah aku paksa Husna ucap tahniah pada aku sebab berjaya siapkan soalan-soalan maths yang cikgu kasi. Haha. ^_^

* * * * * *








No comments: