Monday, December 22, 2014

CL, done!

yeayyy. dah habis contract law punya paper. *menari* lol. padahal bukak instagram stalk farizal marlias hahaha. dah dua tiga hari tak buka insta memandangkan roommate aku dah lock segala aplikasi facebook twitter tumblr insta haha bagus betul roommate macam ni. punyala aku beria merayu lima minit pun dia tak bagi. phone aku dah tak ada fungsi. campak jauh jauh. main dengan buku. sobs.

semalam acah-acah tak nak tido. tapi record aku paling lama mampu bertahan sampai jam 4 pagi lebih-lebih je. sudahnya, tido jugak pukul 4. setelah habis review semua chapters untuk final haha memang tak boleh tahan dah. ika lagi power. dia tido lepas subuh. haha. aku ingatkan aku nak la study lagi lepas subuh sebab exam pukul 9. perghhh tengok dia tido terus tertido sama. dia pula yang kejut aku pukul lapan tu. haha. situasi biasa di masa exam. haih.

tapi tadi alhamdulillah insyaallah dah bagi yang terbaik. kawan-kawan aku pun dah bagi terbaik. madam mumtaj, kami semua dah buat yang terbaik. *nangis* tiga jam tak berhenti menulis haha semua orang aku yakin tulisan dah macam tulisan doktor. nak buat macam mana. harap madam tabah. hihi.

sekarang dah pandai ber-tango dengan qilah. rinduuuuuuu hahaha. rindu nak belajar tepi longkah bawah tangga perangaaaaaaaaai sobs. 

tak tahulah kenapa rindu sangat dengan ittifaq. rindu dengan orang yang dulunya ada tapi sekarang sudah pergi. rindu sama manusia-manusia yang ada di saat jatuh bangun. rindu tiap pahit manis yang terukir di situ. tuhan. berkatilah bumi ittifaq.

beri aku kekuatan.
untuk terus hidup begini.


No comments: