Saturday, December 20, 2014

selamanya harimau malaya

aku suka suka suka suka suka suka suka suka suka suka suka gila farizal marlias. jersey batch dengan blok dpp aku pun nombor 25. sebab, birthday aku dan no jersey farizal haha.

macam orang gila aku dengan ika jerit gol bila malaysia dah leading 3-0. biasalah, tengok dalam bilik je. online streaming. kalau tengok kat kafe perghhhh mesti meriah tapi takde maknanya nak jalan pergi kafe di musim exam begini semata-mata untuk bola.

tapi, dah tak ada rezeki menang. tak apalah. walaupun aku dengan ika masing-masing dah bergenang mata bila wisel penamat ke udara. sobs.

entah. rasa attach sangat dengan harimau malaya. padahal kita bukan dapat apa pun kalau HM menang atau kalah ahaha.

i just love malaysia.
and i want to be a part of malaysian itself.

tak apa. thailand memang layak menang juga. diorang punyalah tak putus asa cari gol walaupun dah ketinggalan. lincah betul, macam lipas kudung.

tahniah, malaysia.
tanah tumpah darahku.
selamanya harimau malaya.
sehati sejiwa.

good game, it was a good game though.
*kibar bendera*

kena sambung study. alahai! kalau tengok bola kat rumah ni mesti riuh dengan papa adam adib mama. aku dapat bayangkan. haha. tadi mesti adam pakai baju bola dengan seluar melayu dia tu. dan kalau aku ada kat rumah, mesti adam dah buat muka menyampah sebab asyik fan-girling farizal marlias. nasib baik aku dan ika sama-sama gila farizal hahaha dah berapa kali dah skrin laptop kena usap sebab asyik usap farizal je. perempuan!

nanti nak beli jersey malaysia la.
tapi tak ada duit. haha.
takpe.

malaysia memang dah terlukis di hati.
selamat malam :)




No comments: