Monday, June 1, 2015

sir omar


"syafiqa?"
*panggil sir omar dengan slang arab dia yang beralun-alun*

*angkat tangan*

"what do you know about imputed knowledge?"

"oh imputed knowledge is bla bla bla (sambil belek notes dengan buku ditambah dengan jawapan merapu tapi confident kahkah) and bla bla bla."

sir macam ooookaaaaay (mungkin sebab dia tak puas hati dengan jawapan aku well memang inilah gayanya kalau kena serang masa kelas tutorial lol), "can you add some more?"

"cannot, sir."

sir gelak kecil sebab dengan padu, jitu dan tangkas bersama perasaan redha jawab cannot sir sambil geleng kepala. haha sir pun blah dari meja aku, pergi tanya orang lain pulak. fuh.

kelas kedua last untuk tutorial contract law dengan sir omar. lepas ni sir balik yemen dah. aku sedih. walaupun aku memang sangat malas bila tiap-tiap minggu kena jawab soalan tuto yang macam perghhhh apebende ni sir apebende memang stress tahap aku asyik cakap kat kawan-kawan, "suruh je la sir bunuh aku." hahaha. dah la dengan debaran kena panggil nama lagi masa kat kelas. fuh. pendek kata semester ini, memang kaw-kaw la kelas tuto contract. tapi yang macam inilah yang banyak bantu aku study sob sob sob. dah la sir baik. comel pulak tu. anak dia lagi laa comel.

mesti rindu sir omar nanti. tak tahu lah sir nak balik yemen terus for good, or sambung phd kat sini. walaupun geram jugak sebab kadang-kadang kami tak faham sir, dan sir pun tak faham kami well, it's all about bahasa and accent. hahaha. tapi best, sebab tak sangka yeayyyy we made it. dengan segala stress, kecewa, gelak, tawa arghhh macam-macamlah perasaannya throughout this semester bersama sir hahaha i wish sir masih ada lagi dengan kami sampai kami habis belajar (sukahati kau je kan) huhu sedihnya sedihnya.

goodluck sir.
may Allah bless you.
till we meet again, sir. :)

No comments: