Friday, January 1, 2016

murung


balik je exam consti rumet aku cakap aku dah buat perangai murung.

kahkahkah.
k.

kat sini aku jarang jugak lah nak memurungkan dengan diri dengan sengaja. tak tahulah sebab dah boleh fikir ke. sebab malas nak layan diri sendiri ke. sebab dah besar ke. entahlah.

tapi kalau aku betul-betul terjebak dengan kemurungan huwaaaaaaaaaaaaaa budak-budak ni borak pun aku malas layan. hmmm. dah tau dah. sedih. T_T

cerita dia haaaaaa tak boleh jawab exam. aku tak tahu lah kenapa dari pukul 9 hingga 12 tadi ya tuhan tak berhenti menguap. tulisan tak payah cakap lah, macam orang tak tidur seminggu. aku tak tahu lah madame faham ke tak aku tulis apa.

jawab pulak macam tengah mamai. belek-belek consti, haaa boleh kot akta ni, haaa salin, haaa lepas tu terlelap. haaaa, begitulah sampai habis tak habis jawab. aku dah gilaaaa. mungkin sebab semalam dah gila hafal mandarin. balik exam mandarin petang tu, haa giatlah dengan consti.

pagi tadi ya tuhan, mengantuk lapar tak ingat tak faham tak tahu semua ada. akta tak ingat. kes tak ingat. tak pernah rasa secerdik ni masa jawab exam sem ni. kalau sem lepas, haa sebijik macam masa jawab contract II.

sumpah nak exam sekali lagi. haha. tapi tak apalah. jawab dah jawab. tapi.... dah dah. bukan tak usaha. haha kalau aku tido awal je bagus semalam. tak payah nak beria sangat. bukan boleh jawab pun. aippp. entahlah. dah la. nak sambung murung. bye.

* * * * * *

selamat ulang tahun (baru) yang kosong.

kawan-kawan aku macam, WEH DAH 21!

HAAAA YEEE DAH 21.

*bertambah murung lagi sebab perangai tak elok-elok jugak. bukan nak makin matang ikut peredaran usia. haih laa.


No comments: