Friday, March 16, 2012

Hajar & Haizum




Kenangan yang indah, bersama Hajar dan Haizum. :)

Khamis. Jumaat. Sabtu. Ahad. 090312-120312

Tido sama-sama (n_n)

Pergi mencipta memori di pantai~ Main lari-lari, kongsi Magnum Classic, lempar-lempar pasir, gambar-gambar senyuman, main budak kecik, jalan tanpa selipar, main menggelongsor turun dari pasir, tengok pemandangan~ 1815-1920,100312 :)

Serang rumah Cik Pqah, berdiri luar pagar sambil tunggu anak kunci~ Elok lah tu, dekat maghrib sampai, balik lepas isyak. ohoi, nak buat macam mana... rumah cik pqah 'jauuuuh' sangat. haha. =.=' Bebudak ni laa, nak kenal sangat rumah TKP =D

Aja balik terus ke rumah lepas kelas tambahan. Kesian Ejum sorang-sorang tunggu kat rumah, tu laa, siapa suruh tak ada kelas ~ Hoho, kesiaaaan sekali lagi kepada Ejum sebab lamaaa tunggu ayah dia datang jemput. Malam baru sampai :D Ye laa, Perak tu jauuuuh wahai Ejum :P Lepak berdua dengan Ejum pada waktu petang, borak-borak, gelak-gelak, tido-tido, uhuuuu sempat lagi Ejum 'mengamuk' sebab nak balik, kan? Nasib baik Ejum budak baik.. Kak Iqa sayang Ejum, muah muahhh :*

Banyak sebenarnya kenangan bersama mereka. Uhuuu.

Dengan bilik bersepahnya, alahai sebulan tak balik rumah kan.. jadinya kita pulun basuh kain baju bila dah kering, nampak gayanya bertimbun laa dalam bilik.

Dengan satu malam yang panas, uhuuu, kesian budak berdua tu. Itulah, dua malam pertama korang rasa macam duduk kat hotel kan? Malam terakhir, rasa macam duduk kat pondok buruk pulak. Haha, siapa suruh mende alah tu buat hal~ Panas. Panas. Takpe, kenangan :D

Dengan mengamuknya, haha rahasia kita bertiga kan... wahai Cik Hajar dan Cik Haizum? Hoho. Selamba-yayaya je pergi ke kelas sejarah (Ahad) pukul 0915 (walaupun kelas sepatutnya mula pukul 0830 =.='). Erk, kelas habis pukul 1000. Haha, nasib cikgu tak marah. Ketuk pintu, sengih, duduk sambil kena 'hentam' dengan bebudak ni hahaha~

Tak tercerita memori bersama mereka, ;)
Akan dijadikan kenangan indah hingga akhir hayat

Terima kasih untuk kenangan bersama,
sayang Hajar Afiah, sayang Nur Haizum.

:)



PS. Sangat suka nama Haizum, yang memberi makna Ketabahan. Hehe, suka kacau Ejum. Sebab, Ejum seorang yang sangat sangat sangat sangat baik. Kan Hajar? ^_^

2 comments:

syafiqah amanda said...

tak tau nak kata laa kalau pergi kelas pukul 9.15. tp its not impossible kan? kalau aku dah tak pergi dah. sambung je tido.. hoho

Sya Izz said...

haha, lewat staro mno pom, kna perg :D