Thursday, April 19, 2012

Her


Sepetang habiskan masa bersama budak kesayangan hati itu,

sempat lagi kena 'tembak' dengan dia,
bertalu-talu,

betul lah,
aku yang buat pilihan, pilihan yang aku perlu tanggung risikonya,
arghhhhh.

lepas solat asar, cakap dekat dia,

"Allah selalunya akan uji kita dengan benda yang kita paling sayang, dan aku rasa Allah sedang uji aku melalui mu"
boleh pulak dia senyum, lepas tu suruh aku ulang,
dia cakap sweet pulak dengar =.="

dia pandang dengan pandangan redupnya,

dan cakap, "Allah tahu mu kuat"

selalu aku tanya budak itu, 

kenapa dia buat aku sayang pada dia?

haihh.

aku betul-betul sayang budak itu
sangat-sangat sayang
betul-betul rindu budak itu
sangat-sangat rindu

can't describe how much i miss her,

can't tell how much i need her,

dia yang selalu ada

tak pernah penat untuk melayan kerenah aku
yang ada di kala suka dan duka

budak kecik kesayangan hati, aku betul-betul rinduuuuuuuuuuu!






No comments: