Thursday, November 29, 2012

Itu, Husna saya! :)


Hari ini pergi sekolah. Saja je study dengan perempuan-perempuan cantik Rushdians, haha, otak dah berkarat. Dah berapa minggu tinggalkan subjek Arab :P Huhu. Sambil lepak-lepak jugak dengan yang tersayang, :)

Tak nak cerita lebih tentang hari ini, cuma.. ianya indah! *senyum penuh makna*






Itu, Husna saya! :)

Dia laa kawan yang paling rapat dengan saya, dalam kelas, selain Ipa, sebab kitorang duduk bertiga. Husna, saya dan Ipa. Husna yang sangat cool. Sebenanrnya, dia terlalu cool. Tak tahu nak describe macam mana tapi dua tahun duduk sebelah menyebelah, tak pernah pun tengok dia tetiba emo ke, tetiba nangis ke, tetibe rasa nak mengamuk ke. Haha. Sebaliknya, aku laa yang buat semua itu. Dan, dia sentiasa.. sentiasa tanya kenapa, pujuk ke, nasihat ke, nasib baik tak kena lempang hahaha.

Tak ada apa yang saya nak kata, tapi saya sayang dia sangat!

Selalu cakap dekat Pqoh, "Pqoh, kalo orang jadi laki, mesti orang berkenan kat Sna. Mesti orang nak kat Sna. Haha"

:D



Pssstt. Tadi konon nak alihkan motor Sna dekat pokok. Hahaha. Tapi, tak sampai pulak nak bertongkat dengan kaki! Setakat gitu-gitu je. Motor dia tinggi laa. Haha. Aku ni kan kurang sikit ketinggian. Selalu aku rempit dengan motor bapak yang takde la tinggi macam motor dia. Arghh. *tensen*

:)

Oh, Husna saya;
yang cantik, baik, manis, cool, memahami.

Namanya Husna. Husna Munirah
*senyum lebar-lebar*


2 comments:

nazifa said...

rjin ar mg g stdy!

Izz said...

mu tu ak xdgr kaba brto pom. kato nk tdo umh pqoh :P