Wednesday, December 9, 2015

sehari lagi



akhirnya.
akhirnyaaaa.

ya tuhan, dua minggu yang sangat menghiris mental dan fizikal. tak ada hujung minggu sebab program dan setiap hari yang sangat sangat sangat buat aku terfikir, kalau terjun tingkat tiga jadi apa eh? ya, dah sampai tahap itu. dah macam orang gila. tidur bangun tak menentu. buat presentation macam orang kabut. pergi exam lambat. sepanjang semester tak pernah tidur dalam kelas family law, boleh pulak yakin tidur. rasanya tak pernah budak-budak ni tidur dalam kelas madame sebab nak kena think, kan hihu. 

hinggakan tahap aku beli buku mewarna sekali dengan krayon, sebab nak hidup balik. how pathetic my past two weeks. aku pun tak sangka macam mana aku boleh hidup macam ni. 

akhirnya.
akhirnya semua kerja dah submit. tinggal nak fokus untuk final exam.

tuhan, berikan aku sedikit sahaja sabar lagi.
esok sehari lagi.

supaya esok aku bisa terus berdoa;
sehari lagi.

dan, sehari lagi.


No comments: