Saturday, February 4, 2017

miracle


sebab lama sangat tak tengok cerita sedih kan, since all this while aku selalu avoid cerita yang boleh mengundang tangis sebab malas nak layan perasaan..

haaa, aku decide nak tengok miracle in cell no. 7, since kolej aku ni masih kosong tuhan je la tahu laju tahap dewa internetnya. boleh marathon live movie masyaAllah sistur ingat tujuan balik awal haha okay okayy.

.
.
.
.


macam orang gila haaa menangis siap tersedu-sedan. dah memang bergelap macam wayang. seorang diri pulak fokus dengan cerita. tuhan je la tahu perasaan aku.

tambah pulak semalam papa baru je balik naik bas sesudah menghantar aku ke kedah ni haaa.

*sambung bergenang air mata*

.
.
.
.

speechless.
sebab all out sangat emosinya.

tak boleh tahan.
nak sambung menangis lagi boleh tak?

walaupun aku dah tengok movie ni empat tahun lepas,
tapi..
T____________T

.
.
.
.
.
.


malam, terengganu.


No comments: