Sunday, October 18, 2009

Coretan Cinta


Assalamualaikum!.Sudah lama rasanya tak update blog?.Haha.Hmmm.Banyak cerita yang hendak diceritakan tapi takut kamu semua boring jer la.Haha.

Tadi Sya Izz pergi rumah Qilah.Best!.Lama laa duduk kat situ.Buat Math sambil borak-borak.Thanks Qilah sebab tolong warna peta GEO aku.Aku sayang ko!.Hmmm.Exam akhir tahun pun dah nak dekat.Sya Izz kena sahut cabaran my cousin sebab he don't take an empty talks and i don't want to give him an anoymous promise!

Semalam my cousin datang.Kak Siha,Iylah,Ijak.Haha.Best giler.Akhirnya dapat juga Jejaka Idaman bertemu Gadis Jepun dalam kenyataan.Ahakss.Akhirnya Gadis Melayu Terakhir yang paling comel dan ayu ni terasing sendirian dalam dunia acsess denied.Wakaka.Suka laa tu Sya Izz promote nama Jejaka Idaman dan Gadis Jepun.Haha.Peace no war! :p

Esok dah sekolah balik.Maknanya exam dah semakin dekat.Menakutkan tapi Sya Izz nak fikir macam ni ''Exam Akhir Tahun itukan hanya setahun sekali.Kenapa tidak lakukan yang terbaik?".

Sekarang dah berjaya tak buka PC.Yeay!Yeay!Akhirnya.Haha.Jadi maaflah kalau lama tak update blog.Semuanya sebab agak-agak malas banyak dan keadaan tidak mengizinkan.Haha.Alhamdulillah.

Cfaa.Aku rindu kat ko yang semakin berseri-seri sejak pakai spek baru ni?.Haha.Jumpa esok kat sekolah!Qilah.Ko cakap ko bangga kalau kawan baik ko dapat yang terbaik jugak dan aku akan pastikan kali ni aku akan buat ko tersenyum sama! :)

Hmmm.Setakat tu jer lah coretan hati untuk hari ni.Walau apa pun yang terjadi,Sya Izz tahu semua pasti ada hikmah.Sama ada tersembunyi atau tidak,terpulang pada kita untuk menafsirkannya!.Apa pun,Sya Izz bersyukur punya kawan-kawan yang baik,manis dan Sya Izz akan tetap ingat :

"Sekali kita berkawan,bermakna selamanya kita adalah kawan!"

Dan Sya Izz akan sentiasa mencuba untuk menjadi sahabat yang terbaik kerana Sya Izz tahu bahawa sekarang Sya Izz memang mempunyai sahabat-sahabat terbaik yang sentiasa ada disisi Sya Izz!.

"Cinta itu akan sentiasa ada.Kerana Cinta kita Kasih,kerana Kasih kita Sayang dan kerana Sayang kita KAWAN SELAMANYA!"


No comments: