Monday, May 14, 2012

Adieya



Bercakap dengan budak Adieya, betul-betul buat aku rasa rindu yang amat sangat

Rindu dengan budak-budak kecik yang kecoh itu,

dieya, eg, ejum, wahidah, hilal
rindu yang sangat-sangat

Selamat hari lahir Datin Adieya Atyrrah! :)

Terima kasih untuk kenangan indah bersama, 3 bulan yang sungguh lah manis.


Cakap-cakap dengan dieya, aja..
Tup-tup mata bergenang bilamana aku pesan pada aja, 

suruh cakap dekat budak-budak cantik A206,
yang aku rindu sangat-sangat pada mereka

*kesat-kesat air mata*

rindu ini untuk menguatkan,

bukan melemahkan

sahaja aku merindui mereka kerana Allah
kerana Allah yang hadirkan mereka dalam hidup aku







PS. Semangat! semangat! esok exam addmath. waaawaaaawaaaa. T__T

PS II. Uhuhks. Penangan City Hunter; untuk pertama kalinya jatuh cinta dengan lagu korea. Waahaha. Suddenly - Kim Bo Kyung ^^






No comments: