Monday, January 13, 2014

Askar


housemate cakap aku psycho. hahaha. sebab, dalam sedar tak sedar aku berjaya buatkan dia mengaku yang dia suka kat sekian sekian sekian haha. entah macam mana la dia tak sedar tetiba dia dah terlepas cakap dan haaaaaaa! tu diaa tu diaaa dah mengaku dah.

lepas tu dia salahkan aku sebab aku psiko-kan dia. haha, manade woiiiii nak jadi lawyer kan kena pandai buat ayat kasi orang mengaku itu ini lalalala.

aku cakap kat dia, jangan risau, nanti aku tolong approachkan. haha takpe takpe. biar aku je yang jadi mediator. kan senang kalau cakap awal-awal. boleh aku tolong awal-awal hahahahah.

takde la. seyes la.

dia baik.
dan dia pantas untuk orang yang baik jugak.
amboi fefeeling matchmaker gittewwww.

lepas tu dia bahan aku pulak, aku yang sepatutnya ada partner gitu gini. aku pun macam -______-"

haha.
berapa kali aku nak cakap kat diorang ni,
aku tak percaya semua tu.

to be honest.
aku tak percaya.
aku tak percaya ada orang yang akan boleh sayang kita macam dia sayangkan diri dia, atau lebih lagi.

aku pernah tanyakan amie,
macam mana orang boleh sayang partner dia melebihi diri sendiri?

jawapan amie simple je,
itulah jodoh.

-______________________-"


tuhan.
aku nak habiskan belajar.
lepas tu bagi cinta kat mama papa.
duduk dengan diorang.

syurganya.

:)

baiklah. lepas ni aku perlu berusaha keras untuk padankan housemate aku keh keh keh. macam takde kerja je hm hmm.

oh oh!

aku tak tahu kenapa tapi aku SUKA GILA dekat corak askar lately. anything. kelmarin pergi pasar malam dengan housemates, aku beli socks askar. fuiyoo sumpah cool gila lawaaaa.

lepas tu meronta-ronta dekat acube dengan abo,
nak tshirt askar nak tshirt askar.
hahaha.

minggu lepas dah pergi megamall dengan abo amie maher. nampak dah tshirt askar untuk girls. lawa gila. lepas tu ada lencana kat belah kiri. atas lencana tu dia tulis ARMY. macam whoaaaaa, masa tu jugak merengek-rengek kat maher nak beli nak beli nak beli. 20 ringgit uolss. boleh buat beli makanan 5 hari. -_-

macam fikir la, nak ke tak nak ke tak.

jawapan maher senang je,
duit you.

ahahahaha.
fikir punya fikir, tak payah beli lagi.

tapi, sampai sekarang teringat. alahai! nak baju tu. waahahaha. itu yang sampai petang tadi meronta-ronta dengan abo dengan acube. pehlissssssss. jom laa pergi megamall. hahaha. macam takde kerja je kan.

ada rezeki nak beli jugak. sob sob.
okay. selamat malam!

No comments: