Wednesday, July 1, 2015

bila diheret pokjak & mekpa



last paper. business accounting. memang barai hancur rabak hahaha dah la tido sejam je malam sebelum exam kalau tahu macam ni, baik tido lama-lama. fuh.

lepas tu petang tu mula la diganggu oleh manusia gila dua orang ni. sebab aku ter-silent-kan phone dan wifi tak ada, memang banyak lah missed calls. lepas tu bila aku angkat, terus kena herdik hahahahaha gila punya kawan. membebel je kerja. ijak paksa aku siap jugak sebab epa dah bercekak pinggang tunggu aku. okay fine. fineeeeee.

ijak unimap. epa ipg. aku uum. agak dekat la walaupun kedah perlis. alah, seberang tanah je. bila ijak ambil aku dia bebel bebel bebel camni ah kawan sekolah memang perangai lama tak hilang asyik bertekak je. haha sebab aku masuk kereta pun bebel bebel marah marah bukannya nak bagi aku tido bla bla bla haha tudung pun pakai selempang je memang tahap terpaksa kahkah. bila pergi ambil mekpa memang haha agak-agak macam orang gila je yang ada dalam kereta.

nak sangat buka puasa sama-sama kan? haaaa. kitorang pergi makan kat kedai biasa je. pastu mengada nak coolblog la eskrem la cake la. tapi diorang tak layan permintaan coolblog aku. dasar.


lepas iftar apa semua, pergi makan eskrem lepas tu makan cake lepas tu lepak kat kuala perlis. lain betul pantai perlis dengan pantai terengganu hahaha. i cannot brain this hewhew.

walaupun penat gila, tapi malam tu rasa macam i was at my happiest moment. aku tak tahu la berapa banyak aku kena sumpah seranah dengan diorang sebab tunjuk perangai bodoh aku hahaha.

"bodo la hoooo"

"qa, simpan sikit bodo tu"

"jangan duk tunjuk gak bodo tu"


hahahaha it was fun. lama tak rasa macam ni. kimia kawan sekolah ni dia macam lain sikit. mungkin sebab back then kita masih hingusan membesar sama-sama buat kerja bodoh etc so walaupun lama tak jumpa after months tapi bila jumpa, it was like, tak ada apa yang berubah.

dan semestinya, bodoh yang selama ni simpan terus keluar tahap tak ingat dunia. setan betul. rindunya.

ahahahaha.
27062015.

nak nangis jap sebab tak sangka bahagia macam ni bila boleh jadi 'iqa'. yeah, iqa dengan izz tak sama rupanya. all this while, izz was so strong like she was really strong in handling life. sebab iqa takde. nah, bila perangai iqa datang... masuk kereta pun mengamuk dulu sebab kalau bukan sebab korang, aku boleh tido woiiii!!!! hahaha not la literally mengamuk hahahaha if you knew me. :')



gendut gendut, mekqa had fun! somehow pretending to be strong could harm. thank you for the escapism. i could be the real me, like seriously, the real one hahahahaha even sekejap. i miss nak buat perangai budak like how i used to. you guys came. then i acted so. the best part was- sep mu layan aku macam ore gilo hahaha siap wi aku eskrem lagi sambil ngepek pot pet pot pet. so what? :)

No comments: