Thursday, June 25, 2009

Orang Di Utara Bilang...-Intan-

Imbas Balik....

----------------------------------------

x tau laa nk letak ape...haa...ape kata aku tulis puisi yg dlm citer intan(astro prima)....sweet sgt time tu....masa tu rado bace kpd intan....episde brape ntah....cam ni haaa...


org di utara bilang gunung itu indah....aku diam
org di selatan bilang laut itu indah....aku diam
org di timur bilang bintang itu indah....aku diam
org di barat bilang permata itu indah....aku diam
org di utara,selatan,timur,barat diam...aku bilang INTAN yg indah.....


sweet kan....ok....daaa

-----------------------------------------

P/S:Yang ni Sya Izz publish balik..sebenarnya post yang ni ada kat blog Sya Izz yang satu lagi yang dah lama tak hidup tu..hehe...saje...


2 comments:

syieqa a.k.a شفيقه said...

qa, comey x gmbr sapiq?? it's your boyfriend?? haha just kiding!!

hua sheng. said...

oh ayat ni..pena dpt..
tp intan itu di tukar kpd KAMU.
jadi mcm ni ;

org di utara bilang gunung itu indah....aku diam
org di selatan bilang laut itu indah....aku diam
org di timur bilang bintang itu indah....aku diam
org di barat bilang permata itu indah....aku diam
org di utara,selatan,timur,barat diam...aku bilang KAMU yg indah...

ehem.kamu la tu. (: