Thursday, July 30, 2009

Sori + Siap

Selamat petang a.k.a. malam semua....hmm..Sya Izz nak cakap kat haniey sori sangat sebab Sya Izz tak sempat nak buat lagi blog untuk Haniey..Malam ni Sya Izz janji Sya Iz buat..ok?..Dan untuk korang semua jangan lupa ye lawat a.k.a. singgah kat blog ketua kelas Sya Izz a.k.a. !zzat a.k.a. kawan Sya Izz yang baik tu....hehe..betul ni....Mari ramai-ramai ok...ni alamat dia...

http://detective-iz.blogspot.com/

Jangan lupa bukak ea...


!zzat-tak tau laa awak baca ke dok post nie..Cuma kalu tak berkenan dengan background yang aku buat..Nanti aku ubah ok...don't worry...(~_*)

Syapiq - Kalu mg bukak blog aku..Jangan lupa bukak blog !zzat deh...Pastu ingat...Mg kena buat ko aku origami jugak sebab aku tolong mg pinjam buku tu...hehehe...aku oyak betul nie..*gurau je

Haniey - Sori sangat...

Syieqa a.k.a. P-qah Manaf - Kalu boleh on9 malam nie deh...


Ok..bye..Assalamualaikum....

No comments: