Thursday, August 20, 2009

50 sen

Assalamualaikum dan semoga kamu semua gembira hari ini.Hmm.Tadi baru je balik daripada grading taekwondo.Harap-harap lulus.Peperiksaan 0TI 3 yang ditangguhkan hari tu akan dilaksanakan pada 1.9.2009.Lepas cuti sekolah.Nampaknya kena pulun habis laa buku-buku nanti cuti nie.Kebetulan kerja sekolah tak ada sangat cuma nota je berlambak-lambak.Huhu.Tadi rasa memang banyak sangat konflik.Haha.Sori sangat-sangat kat Jiehah.Sya Izz sayang Jiehah.Ermm.Sya Izz ambil ianya sebagai satu cabaran.Sya Izz akan buktikan yang Sya Izz boleh jadi macam kamu semua malah lebih baik.Sya Izz nak jadi yang terbaik.Sya Izz tak kira.Bak nyanyian 'Ku Berlari' -'Jatuh bangkit aku kembali..susah payah aku tak peduli..kerna hidup hanya sekali..'..Sya Izz mesti dapat yang terbaik nanti 0TI 3..!!


Nota cokelat cinta :


Syieqa -
Tahniah untuk kamu..!!..Tapi..azam Sya Izz..I will be the best..!!!

Jiehah -
Sya Izz minta maaf kalau tadi Sya Izz ada sakitkan hati Jiehah dengan kemuraman.Hehe.Ok.Betul nie..sekarang Sya Izz dah tak kisah tentang tu.Walau apapun kamu..siapa pun kamu..kamu tetap NAJIHAH kawan baik Sya Izz yang tak pernah berubah.Minta maaf sangat.Maybe Sya Izz terlebih dengan Jiehah tadi.Tapi,walau warna apa pun baju Jiehah..Sya Izz tak kisah asal Jiehah tetap NAJIHAH..Kawan Sya Izz selamanya..

Myrah -
Tahniah jugak kawan..!!Be the best okay..!!

Syapiq -
Thanks belanja aku 50 sen tadi.Haha.Actually aku gurau jah pasal upah tolong laminate ko mg tu.Tapi,disebabkan mg bagi jugak..aku amik je laa..hehe..tapi..kalau hok betulnya,kira mg belanja aku 20 sen je laa sebab 30 sen tu aku bagi ko mg balik dengan menggunakan'cloud 9'..hehehe..

Hani -
Sunyi je Hani tak ada tadi.I'm really miss your sweet smile..!!!Cepat sembuh ya kawanku sayang...!!




Okay..okay..Tu jer cerita untuk hari ni.Selamat menyambut bulan Ramadhan.Sya Izz sayang kawan-kawan...!!!

No comments: