Sunday, August 2, 2009

Hari Terindah - Seakrab Persahabatan

Assalamualaikum dan selamat petang teman-teman...Hari ni Sya Izz rasa kita rapat sangat dan kamu semua memang kawan Sya Izz dan kamu semua memang sempoi...2 Ibnu Rushd..!!!..Sya Izz sayang kamu..!!Hari ini memang hari yang terbaik...Hahaha...Tapi..



Z _ _ _ _ _

- Bakpo mg suka sangat panggil aku dengan nama R _ _ _..Jadi...nak suruh bagi aci...aku pun panggil laa mg H _ _ _ _ ...Sory ok...haha


N _ _ _

- Sori siket..aku tok se pun ko I _ _ _ _..Elehh....mg tu nak ko S _ _ _ _ _ dan I _ _ _


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ - I _ _ _ _

- Terima kasih sebab mg sudi bercerita pasal _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _..Sori laa kalu aku marah-marah dan desak mg sangat..Aku just nak tahu jer..Tak de niat pun...hehe..sori ok..(-_-)


S_ _ _ _ _

- Sori... aku cakap mg suka oyak b _ _ _ t dan k_ _ a..hehe..tapi memang betul laa mg oyak tu..Kita kena sentiasa b_ _ _ _ dalam hidup..Baru cermat kan..?..hehe


Najihah

- Terima kasih sebab g-hah sudi dengar Sya Izz bercerita hari-hari...hehe...


Myrah

- Jangan sedih - sedih lagi tau...


Apa pun..best berbual dengan korang walaupun aku sokmo di'mapuhkan'..haha...So...Sori laa kalu aku 'mapuh' kan korang balik sebab korang yang start dulu..Anyway..aku suka kawan dengan korang sebab korang laa sahabat aku meskipun kadang-kadang korang ni agak 'over' dan korang suka gelar aku dengan ehmm..ehmm......haha...




No comments: