Monday, August 24, 2009

Aku nak mengarut





Selamat Malam kawan-kawan yang aku sayangi.Hehe.Boringnye.Kenapa lak boring..?..tak ada laaa.Hmm.Aku tak tau nak tulis apa nie.Sekadar karutan pada malam hari..?..Hehe.Mana laa kawan-kawan aku yang comeyl-comeyl nie..?..Waduh..waduh..kok gitu..?..Hei..Kenapa dengan aku nie..?..Ecece..Malas nya nak study..kenapa..????..sebab malas laa..senang aja.Haha.Aku nak cerita pasal apa ek malam nie..?Chop..!!..Agak-agak dah berapa post hari ni..?..Hehe..okay..okay..sambung balik..nak cerita apa nie..?



Cerita keluarga..?

cerita kenangan terindah..?

cerita kenangan terpahit..?

cerita pasal kawan-kawan..?

cerita pasal dinasour..?

cerita pasal hantu..?



Cerita...>>>???...eh...chop..!!chop..!!Dah mengarut lak malam nie...ehemm...dengan ini beta memutuskan untuk bercerita pasal kawan-kawan beta.ngeh..ngeh..ngeh.

...Assalamualaikum dan bla...bla....bla....Berdirinya rumah kerana tiang..berdirinya pokok kerana akar...berdirinya saya di sini adalah untuk menyampaikan.....(eh..eh..cut..cut..apasal nak jadi syarahan ni..hehe..teruskan)


- Kawan-kawan aku semuanya baik belaka.Kalau yang perempuan semestinya manis..comel..pandai...kalau yang lelaki lak..hensem..cute..smart..pandai..Aku pun tak tahulah macam mana dan kenapa aku suka kawan dengan korang..?..semestinya sebab korang ni kawan aku...tak kira laa walau bagaimanapun aku korang tetap sudi jadi kawan aku.huhu.terharunya.hehe.Aku tahu kadang-kdang perangai kita tak sama.Kadang-kadang pelik kan.Tapi itulah.Nak wat camne.Nama pun kawan kan..?..hehe..Ok dah..Aku tetap kawan korang selamanya-



Daa.saja nak mengarut kat blog ni malam-malam.sori ek kalau tak suka.Tapi dah nama pun Sya Izz punya blog.Jadi..harap terima aje lah.Hehe.Daa..I love you..!!!


No comments: