Wednesday, March 20, 2013

Moganya dijaga Tuhan.


Sya Izz is activing the sad mode.


aurelique:

day two sixty two (by rachael hyde)




T_______T

Fine, aku tak tahu kenapa, takde sebab pun untuk aku rasa sedih.

Okay tipu.

Aku sedih sebab aku rindu orang-orang yang aku sayang.
Aku rindu.
Sangat.

Speechless.

Wordless.

Masa doa lepas solat Isya' tadi, terus sedih tu menerpa datang. Sebab aku tahu, sejauh mana pun aku rindukan manusia, mereka takkan ada macam Tuhan ada dengan aku.

Tuhan aku,
tidak berjarak walau seinci.

Cukuplah,
aku ada Tuhan.

Tuhan dengar apa aku cakap.
Tuhan tahu bahawa aku sedang merindu.

Tuhan,
sampaikan sayang aku buat mereka-
yang aku cinta
dengan apa adanya.

Jagakan mereka-
bahagiakan hidup mereka dengan senyum tawa.

Cukup-
Aku di sini,
mendoakan dengan sebenar-benar harap.


* * * * * *





moga Tuhan menjaga dalam redha;
kalian-

Ipa, HajarAfiah, Awak, BamBam, SnaMuni, SnaMadi, OneKnow, Faezah, AinaAdilah, Nazirah, Dyana.

baik-baik sahaja,
walau di mana berada,
kerana Tuhan tidak pernah tiada.

selamat malam,
malaikat sedang mengulit dengan sepenuh tulus-
maka, lena lah dengan nyaman.

:)






1 comment:

Syafi[Q]ah_Aqi[L]ah said...

sayang, bambam disini merindui kamu juga.. please, dont be sad sebab bambam xkan mampu bertahan jika melihat mutiara jernih menitis dari pipimu kerna bambam sangat menyayang kamu.. meski jarak memisahkan kita, kamu tetap dihati.. tiada pengganti.. even FS pon x mampu gnti keistimewaan kamu dihati bambam...:) i love you syafiqa izzati....