Saturday, April 6, 2013

Hati Saya Rindu



Waktu ceramah kat sekolah, sebelum result SPM keluar lagi, pasal UiTM dan UNISZA. Sikit je bebudak SPM datang. Tapi, tak apalah, sekurang-kurangnya dapat jumpa kawan-kawan tercinta. :)














Aku, memang aim hendak further study dalam bidang bahasa je lepas ni.
Sama ada Inggeris atau Arab, aku tak kisah.

Ya, kecintaan aku lebih kepada Inggeris,
tapi Arab- bahasa syurga.

Tengoklah nanti,
yang mana Tuhan lorongkan jalan dengan seluasnya-
itu pastilah yang terbaik.

Doakan sahaja.
:)

Aku nak fasih dalam those languages.
Kemudian, aku hendak ajar semua-
tentang keindahan bahasa.

Tidak kiralah bahasa dominan- Inggeris,
atau bahasa ahli syurga- Arab.

:)




PS- Nak sangat update hari-hari, tapi serius fed up dengan Pakcik Maxis! Mak aii, lebih teruk daripada kura-kura. T_______T




No comments: