Wednesday, December 4, 2013

Momentous

Ini mungkin momentous moments laa kan dalam hidup aku sepanjang di perantauan ini.

Hahah.

Bersejarah betul. Epik.
Satu kuantan dah banjir.
Malam ni, tadi, blackout.
Agaknya satu kuantan la kot.

Siswi kat sekilau dan siswa kat palang dah macam-
"Okay blackout."

Dah tahu dah mungkin blackout sebab banjir ni ye lah entah apa yang jadi kat tiang letrik bagai. Dah berjaga-jaga dah charge phone siap-siap.

Tengok-tengok,
pukul 11 lebih blackout.

Elok-elok je baru habis wassap dengan Iffah pasal civil law common law inquisitorial system bagai alahai yang subjek law037. Bapak ah aku memang macam blur tahap tak boleh buat apa dah jadi memang kena aaa cari bebudak gorgeous tolong la terangkan sob sob sob.

Dan aku rasa iffah ni sesuai la jadi lecturer sebab bila dia terangkan baru aku nampak cahaya jalan law037 ni ekeke -_-

Kau yang kena study lebih sebenarnya! Bukak pasal islamic law tadi tak sampai 2 page dah letak kepala atas meja dah. Bagai dibius ubat tidur melalui ayat-ayat buku. Sampaikan acube pergi kejut aku lepas tu buatkan aku nescafe sebab kesian agaknya tengok aku.

Alahai.

Masa sem 1, aida yang suka buatkan aku minuman bila tengok aku dah tak boleh nak deal. Sekarang dah tak serumah dengan aida. T_T

Baiklah. Jangan melalut.

Ramai kelas batal esok. Kelas lain aaa. Kelas aku tak lagi. Tengok esok macam mana. Haha. Bagus betul kelas aku. Yang bebudak pulak bising kat wassap suruh class rep pujuk lecturer tak nak ada kelas. Zam siap suruh mimi hembus-hembus lagi. Aie pulak suruh cakap zam demam. Macam-macam perangai la. Sengal masing-masing.

Kecoh.
Hujan tak berhenti-henti.
Lencun di mana-mana.

Hari ini 03122013. Selasa. Uitm sekilau-padanglalang. Kuantan. Banjir. Blackout.

Ini historical memory untuk aku.
:')

No comments: