Saturday, December 7, 2013

Simpan

"Tak mungkin kerana sayang.
Cuma terganggu oleh perasaan."

Tak mungkin kerana sayang. Lagu Alyah. Dulu tak faham. Sekarang faham gila. Haha.

Macam ni lah-
Kadang-kadang kau dah tak sayang dia pun.
Cuma akan ada waktu ketika,
kau akan teringat yang indah-indah.
Sebab, itu semua memori.

Menyimpan memori bukan bermakna masih sayang.
Sebab kadangkala sakit yang tergores dalam itu mengatasi segalanya.

Heh.

Aku perempuan-
Sekali tidak.
Selamanya tak akan.
Sekali pergi.
Selamanya tak mahu.

Aku bukan pendendam.
Tapi sakitnya dulu-
Tuhan yang tahu.

Dan aku taknak jadi bodoh-
Untuk dapatkan sakit yang sama.

Aku aaaa.
Aku.
Bukan korang.

*sigh*

2 comments:

me said...

Dan...
Kita punya rasa hati yg sama.

"Kehadiran kau umpama cuka. Hanya menambah sakit yg sudah sedia ada."

Ahhh *sigh* :/

me said...

Its okay to visit Memory Lane,
just don't live there. :')