Tuesday, November 22, 2016

-


roommate aku cakap, lately ini asyik menangis je. sensitif sangat.

sehari tu boleh menangis dua tiga kali. tengah makan dengan rommate kat cafe pun boleh tiba-tiba nak menitik air mata. tengah ko-k dengar cikmat bercakap pun nak menitik air mata. tengah tulis buku log kembara pun teresak-esak tengah-tengah malam buta.

ini, tengah menulis di kertas kajang pun basah jugak pipi. what the hell is going on with you?

demi tuhan, hati aku sakit sangat. tapi aku tak boleh buat apa-apa. aku mampu buat bodoh je. buat hati kering. hati kering apa kalau sikit-sikit menangis sikit-sikit menyembah bumi?

tak tahu la sampai bila boleh tahan macam ni. tak tahu la sampai bila boleh hadap benda bodoh macam ni.

* * * * * *

dah lama tak ada twitter instagram dan facebook. elok je setakat ni hidup. malah lebih membahagiakan. orang cakap aku tak matang. tapi definisi matang dalam hidup kita itu lain-lain kan? kita tak boleh nak cakap orang lain tak matang cuma sebab dia tak ambil jalan yang sama untuk handle situation.

aku tahu aku tak mampu nak tahan. sebab tu aku hilangkan aku sendiri. aku undurkan aku sendiri.

aku okay.

cumanya phone aku ini dari tiada game terus ada game. hahaha.

* * * * * *

esok exam equity. hailaaa. tidak tahu laa. kadang rasa nak berhenti je belajar. hahahaha.

(sebarang apa yang aku tulis sekarang adalah tidak rasional.)

siap waze jalan balik rumah sintok - besut lagi. alah, enam jam je. mama, nak balik.

* * * * * *

i was so f damaged.



No comments: