Monday, November 28, 2016

- -


nasib baik lah aku ada geng jenis yang tak putus asa nak tolak aku tiap kali aku tak nak bergerak. kalau kat sekolah dulu, ada qilah cena ipa pkah yang asyik duk push aku. sebab aku ni memang kalau dah lembik, lembik di situlah. susah nak hidup.

dan ini, saat macam ni, nasib baik si tembikaii-tembikaii keding yang emon juga uncit, rumet, wawan yang tak jemu-jemu duk push aku. duk ingatkan aku submit quiz (setelah berhari-hari). duk ingatkan aku pasal assignment. duk suruh aku pergi kelas. 

ayat wanie kalau aku malas nak pergi kelas, "kita ni dah la buruk. at least otak tu biar ada." perghhh. haha terus bangkit pi kelaih tang tu jugak. 

kadang-kadang aku sedar, kalau aku hidup sendiri memang aku lost. ataupun aku ambil masa untuk kembali normal. entahlah. 

untuk manusia-manusia yang tak pernah jemu layan aku, yang tak pernah mengalah dengan aku, yang sentiasa tarik aku walaupun aku clingy serta selalu buat korang annoying, penat dan sebagainya.. semoga tuhan beri yang baik-baik sahaja untuk kalian. :')

* * * * * *

"tidak pernah putus asa,
 hidup ini sementara,
 cita-cita dan impian,
 datang bersama usaha,
 ku berjanji akan berjaya,
 berjaya,
 percayalah,
 pengorbanan hidup untuk berjuang bagi semua."

* * * * * * 




i am missing those days at court. sebab ada tuan duk motivate hari-hari. haihh, padahal masa last day haritu aku dah janji dengan tuan nak hidup elok-elok di semester lima. kalau lah tuan tahu macam mana seorang izzati tengah struggle dekat uum sekarang ni. :( bukan struggle belajar. tapi struggle nak hidup. what a life





No comments: