Monday, August 10, 2009

Hari ini

Assalamualaikum buat kalian semua.Hehehe.Hari ni ada cerita menarik apa ya..?


+ Pagi tadi ada Majlis Watikah Perlantikan Pengawas Pusat Sumber Sekolah Menengah Kebangsaan Agama Nurul Ittifaq 2009 bertempat di Bilik APD.

+ Petang tu pula lepas balik sekolah,Sya Izz dan Jiehah pergi masuk dalam kelas Upper 6 (1).Hehehe.Actually,masuk tanpa kebenaran sebab tak ada orang pun kan.Kan dah balik sekolah.Hehehe.Sebab kitorang masuk ialah sebab nak guna wireless kat situ.So,Sya Izz dan Jiehah sempat buat emel je.Ingat nak buat blog untuk Jie tapi tiba-tiba internet disconnected.

+ Lepas Jiehah balik,Sya Izz pergi kat perpustakaan dan buat peta minda untuk PAI.

+ Balik rumah pula,lepas siap-siap semuanya...Sya Izz sambung edit hadiah khas untuk Ustazah Syahida.Yeay..!!Dah nak siap....

+ Ok...tu je laporan untuk hari ini.Hehehe.Sampai ketemu lagi di lain masa selagi waktu masih berjalan,selagi impian masih menyinar,selagi hati masih terbuka,selagi harapan belum padam selagi itu Sya Izz tetap Seinfiniti Simfoni Warisan Lagenda.


Nota Hati :

Jiehah - Nice time with you

Hani a.k.a. Pinkle Gurlz -Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen Pinkle di sini..hehe

Adham - Terima kasih juga sebab tolong letak lagu dalam pendrive Sya Izz.Letak lagu Ku Berlari (^_^) dan lagu-lagu nasyid lain yang best-best..Ok..Syukran!!

Kawan-kawan - Sya Izz sayang kamu..!!

2 comments:

Anonymous said...

In my opinion you commit an error. I can defend the position. Write to me in PM, we will discuss.

Anonymous said...

Remarkable topic