Thursday, June 30, 2011

Hari Koperasi Sekolah 2011



Hari Koperasi dan Kokurikulum peringkat sekolah 2011 telah berjalan dengan lancar selama dua hari iaitu Rabu dan Khamis.

Serius, memang sangat gembira! Happy. Banyak jugak gerai yang dibuka.. tak sangka budak-budak ni suka berniaga ya. Haha. Kelas aku pun ambil bahagian. Nama gerai kami, Gerai 4 Rocks. Macam-macam kami jual. Aku paling suka part perpaduan. Hihi. Boys dengan comelnye volunteer untuk jaga bahagian burger. Macam, semua bekerjasama laa. Aku suka sangat. Rasa macam sangtat-sangat dekat dengan diorang semua.

Ini gambar-gambar ketika Hari Rabu.
















































Ini pula gambar-gambar ketika Hari Khamis :)



















































Aku memang tak tahu nak kata apa lagi dah, yang aku tahu... semua ini best! Penuh dengan hikayat kenangan yang indah. Ikhlas aku cakap, aku betul-betul sayangkan mereka. Dan, rasa macam tak nak tahun ini berakhir. Tak mahu berpisah dengan mereka. Mereka, aku betul-betul sayang mereka. Betul kan orang kata... tak kenal maka tak cinta!


Haha. :D

PS: Memang banyak laa duit hangus. Haha. Beli itu beli ini. Meriaaaaaaaaaaaaaaaaaah. Jalan gerai situ, jalan gerai sini.

*

Ingat lagi Thirah cakap,'Iqa mari.. ramai llalu ore'

Haha. Dah aku yang bising kat situ. Orang lalu lalang.. aku pot pet pot pet macam kat pasar malam. Hingar bingar lalala. Serius, seronok laa berniaga! Hihi. Mereka telah bagi aku satu lagi kenangan manis. Oh, memang tak dapat diungkapkan dengan kata-kata betapa aku sayang mereka. Waktu nak mengemas gerai.. sudah tamat jualan.. kami rasa sedih. Geng ini cakap, berniaga hari-hari pun takpe... sebab best!


5 comments:

Rossarina™ said...

i like koperasi day. :D

[fathiyyah] said...

bc entri awak ni buatkan akak rs rindu sgt zaman sekolah. serius!

eh eh, arina pun ada la :D

Sya Izz said...

@Kak Ina.. I'm in love with that precious days :) ha3

@Kak Thiyya.. :D dpt rasakan kerinduan akak... msti rindu sngt2 kn? zaman sekolah memang best --' :D

Muhammad Syafiq said...

ambik gambar ore kakat nok...malu aku weih~

Sya Izz said...

sapik > waahahaha. malu? pless la. mu kn hensem hihihi --' suka hati aku laa. kamera aku~~~