Monday, June 27, 2011

I'll just be happy





Bismillahhirrahmanirraheem.

Nak mulakan hari ini dengan cerita baru. Cerita yang penuh bersemangat. Cerita yang penuh inspirasi. I'll just be happy :) 



Misi
  • Nak jadi budak yang sepenuhnya happy-go-lucky macam zaman dulu-dulu. (serius, sangat rindu untuk tidak menjadi orang yang emo)
  • Nak kekal bersemangat. :D
  • Nak kuat, kuat untuk berjuang mengharungi hidup yang indah ini.
  • Oh. Nak jadi budak yang bertambah-tambah rajin.
Dia cakap, belajar tu satu tuntutan ke atas kita. Jadi, tak boleh untuk katakan tidak. Belajar ada susah dan senang. Yang susah dan senang itulah yang kasi pahala kat kita. Orang lain yang memang super duper hebat itu, memang rezeki diorang. Kita pun boleh kalau nak jadi macam tu. Takpe, orang lain belajar sekali.. kita belajar sepuluh kali! :)

Semangat. Semangat. Semangat. 


Allah aje kekuatan abadi yang aku ada.
Allah, terima kasih. Bagi aku peluang untuk menjadi hambaMu.
Allah, terima kasih. Bagi aku nikmat hidup untuk aku terus tersenyum.
Allah, terima kasih. Bagi aku mereka dalam kehidupan. (yang jadi penyeri hati)

No comments: