Friday, February 21, 2014

Futsal Gorgeous G



jadi kisahnya semalam-
kalah.

:)

quarter final. seri. 1-1. bawak pergi masa tambahan. seri lagi. bawak penalti. 1-0. kalah. penalti first syak, tak masuk. aku second, melencong tepi tiang. ketiga fiza, pun tak masuk.

tuhan je la yang tahu betapa kecewa.

tambah-tambah, bila lepas sepak tu, pandang fiq yang jadi referree kat sebelah, muka dia- senyum. tapi jelas gila kecewa. bila dah habis, dah kalah, keluar daripada jaring padang tu, acube tunggu kat luar. tak boleh tahan air mata, menangis. hahahaha.

lepas tu, acah-acah nak pergi dari satu, classmates aku pergi kat aku. najue tarik aku, lepas tu peluk. dia cakap jangan nangis. jangan nangis. jangan nangis. dengan nada yang sumpah cool tough gila. lagi la aku menangis kat tengah-tengah alam tu. lepas tu zee, anis ikin aina sara qasha dan team aku yang lain semua mengerumuni cakap jangan nangis bla bla bla. auwww. lepas tu sara belanja air. sebab aku tak bawak duit pun haha. sweeeet semua.

dah kesat-kesat air mata, dah relaks semua, sambung tengok game orang lain. tapi ya lah, takde mood la kan. tapi okay lah. coaches pun okay je. acap lagi laa, dia cakap kalah menang adat main. takpe lah.

yang kitorang sedih sebab-
entah. banyak la faktor. yang paling sedih, sebab rasa bersalah tak dapat bawak harapan fiq zam acap.
dan sebab classmates aku beria-ia datang bagi sokongan. siap ada pom pom girl lagi hahaha.

bila dah sampai uitm, satu team pergi berkumpul kat belakang bangunan tempat selalu training. heart-to-heart conversation. cakap je apa-apa. sampai pukul 1230 pagi. itupun poban yang iring balik sebab dah lewat gila dah.

hari ini dah okay.
yang paling penting-
kenangan dengan diorang memang best.

team futsal gorgeous g.
acap fiq zam deena fiza syak ummi farah qasha.
yang paling terasa sayang, deena fiza syak ummi la sebab kitorang main players so bila setiap petang turun berlatih main dengan coaches alahai kenangan tu kenangan.

terima kasih,
kalian.

walaupun kalah.
maaf sebab menangis bila keluar padang. team lain pun tengok macam, alahai kenapa menangis.
takpe kitorang je paham.
sebab kitorang yang rasa.
sakit rabak kena bola bagai setiap petang. sampai maghrib.
masa yang the boys curahkan untuk kitorang.
ilmu semua.
jersey semua.

ya tuhan.
when you try your best but you dont succeed.

tapi takpe,
everything happens for reason.

i'm glad to have you guys at the moment.

dan,
kita memang tak ada selamanya.
selagi sempat-
biar tercurahkan semua air mata bahagia kecewa;
inilah hidup.

:)

No comments: