Friday, February 28, 2014

nasi lemak HPV


pagi.

hari ini ada suntikan hpv free untuk bebudak uitm. siswi je la. aku tak pergi. lepas kelas psikologi, bebudak ni pakat pergi. dapat nasi lemak kuih bagai uollss. tapi aku anis iekyn zee najue tak pergi. lepak dengan boys dalam makmal komputer sambil tunggu miss anne untuk kelas ekonomi.

anis iekyn zee memang berbelah bahagi la nak pergi ke tak. sebab diorang pun dah buat research. cuma aku dan najue memang tak ambil pusing la sebab dah tetapkan jiwa memang tak nak pergi. aku sebenarnya takut jarum hahahaha tapi aku research dulu, patut ke tak ambil vaksin ni. research k research dan aku ada hak pada diri aku samaada aku nak ambil atau tak.

aku nak cari jugak alasan untuk tak buat suntikan tu dan berdasarkan research aku, aku tak nak.

yang zam pulak dah risau sebab kitorang tak nak pergi cucuk hahaha. beria-ia apasal la dia pulak yang risau. yang ada dalam kelas tu gelak kat zam sebab risau melebihi kitorang the girls ni.

yang boys pun tahu aku tak nak pergi sebab takut jarum sebenarnya.
tapi diorang pujuk-pujuk jugak aku pergi sebab nak nasi lemak. lol.
kebulur.

yang diorang, tiap kali gegirls habis cucuk masuk kelas bawa makanan-
riuh mintak.

kuih.
nasi lemak.

padahal kitorang yang cucuk.
tak guna.
hahahahaha.

hailaaa.
hari yang manis.
macam-macam.

iluvyugais gorgeous g.
:)

* * * * * *

rasanya perlu kemaskan katil dan meja belajar yang tak terurus-
dah macam apaaaaaaaa.
final dah berapa minggu lagi dah.
gila gila gila.

study laaa hoiiiiiiiiiiii.

duit dah takde kat tangan.
malasnya pergi ecm ambil duit huwaaaa kenapa uitm takde mesin atm.
ni pun lunch ni,
cakap kat fiza takde duit.

tetiba fiza tolakkan kerusi dia bawapergi kat acap,
then bawak balik rm 5.

hahahahaha.
kan. tak pasal-pasal dah pinjam duit acap.
tapi atas nama fiza la.

* * * * * *

aku tak pasti samaada degree law adalah untuk aku atau tak.

yang aku tahu,
aku buat sehabis molek untuk final dan muet nanti.

masa depan-
biar tuhan tentukan jalan.

sebab memang aku tak tahu-
samaada apa yang aku hendak itu baik untuk aku atau tak.
samaada apa yang aku tak hendak itu sebenarnya lagi baik.

sebab aku tak tahu masa depan aku bagaimana.
mungkin rezeki aku,
pada jalan yang aku masih belum nampak.

yang aku kena-
yakin pada tuhan.

yakin.
seyakin-yakinnya.


* * * * * *


No comments: