Monday, February 15, 2016

#perempuan


seumur hidup, seumur hidup aku tak pernah lagi aku beli lipstick harga berbelas apatah lagi berpuluh ringgit. paling mahal pun lapan ringgit. hahaha. itupun jarang pakai sebab payah nak tanggal sebab kelas setiap hari kebanyakan lepas zuhur. renyah. 

tapi selalu kena bebel dengan kawan-kawan aku, please la act like a girl. please la izz. (tutup telinga)

tapi perempuan kan, 
nama pun perempuan..

tetiba hari ni terbeli lipstick matte revlon yang harga rm 3+ hahahahahhahaha woi apa yang kau buat ni?! pink pula tu. tapi aku suka sebab mudah je tanggal tak payah nak renyah hahaha jadi kiranya pejam mata je bayar i dont know hahah what the fish tapi tak apalah, sebab selalunya kalau aku pakai lipstick mesti bebudak kata macam pondan urghhh aku pun rasa macam tu tapi haaaaa yang ni diorang cakap macam perempuan k macam perempuan.

hahahahhaa. yeayy iols perempuan.


*cause baby youre fireworks*

 

2 comments:

Syahirah Ruslan said...

Omg sama... I bought revlon matte. Lately ketagih nk kumpul matte lipstick. Hehehehehehe dulu x peduli pun. Haah

Izz said...

kann. yg purple lawa tp tak sesuai untuk dipakai huwaaa. hahaha macam zombie jadinya