Thursday, September 15, 2011

9 September


Ini cerita 9 September yang lepas, cerita bersama sang-sang kesayangan hati :)


























Banyak cerita tersimpan :)

  • Jatuh basikal dengan Aina. Haha, waktu tu baru balik beraya dari rumah Eme huhu kitorang naik satu basikal. Entah macam mana boleh jatuh tup tup gelak je laa haha. '_'
  • Makan sate sangat banyak, erm 26 cucuk rasanya. Haha, lantaklah... penat kayuh basikal. Orang lain tengah borak-borak, aku lepas satu cucuk, satu cucuk pula. Mulut tak berhenti mengunyah haha terima kasih je laa tuan rumah :)
  • Tidur rumah Cikgu Sue dengan Ada. Sebenarnya, sampai malam lepak bertiga dengan Aimann. Lepas Aimann balik, tinggal berdua je laa. Hailaaa, seronoknya tido kat rumah cikgu huhu yang paling penting... seronok dapat buat sepah dalam bilik Aifaa. Haha, budak KISAS tu tak balik lagi... rindu dia :)
  • Ulangkaji Fizik di rumah Qilah. Okey, boleh pula aku tertido. Amanda je laa yang bersungguh kannnn... Hehe, mata tak boleh bukak dah. Mintak maaf untuk itu :(

  • Melepak kat rumah Amanda. Huhu.

  • Yang paling seronok, dapat bawak Ada balik rumah dan tido bersama-sama aku sebelum kitorang pergi ke sekolah bersama-sama pada keesokan paginya. Hehe. Aku suka kalau kawan-kawan asrama datang tido rumah aku. Haha, berebut dengan Aimann dan Aina nakkan Ada. Haihh, tak aci tak aci. Kat rumah Aina, dah ada PqahJ dan TNad. Jadi, Ada.. aku yang dapat. XD
Konklusinya, kenangan yang indah bersama mereka. 090911;forever to remember~



PS. Aku sangat suka doa Dhuha. Sampai aku 'hadiah'kan untuk dia; adik junior yang tersayang-aF^^

No comments: