Friday, September 23, 2011

Kartun


Ahaaa, cantik tak Ipa menterjemahkan aku menjadi kartun? Huuuuu. Okay, okay. 
Terima kasih, sayang! XD 
Terima kasih daun keladi, lain kali buatlah lagi :)


Cakap pasal kartun, tak pasal-pasal Cikgu Admet kat tuisyen cakap aku ni macam kartun. Waaa waaaa T_T Biasalah, bila masuk bab-bab belajar nombor-nombor ni... memang aku jadi kartun. Jihah kata muka aku terus takde perasaan bila belajar matematik. Haha, memang. I can't deal with numbers ~ Tapi, sampai bila la kan? Oleh itu, tidak boleh berputus asa. Usaha. Usaha. Usaha. =_=' Aku akan cuba untuk menyayangi nombor sebagaimana aku mencintai huruf. Warghhhhhh. Menyeksakan betul. ^^

Aku cakap pada dia, sudi tak buat permulaan baru dengan aku? Aku tahu, krisis kami banyak sangat tahun ini. Haha, memang tahun penyeksaan dugaan cabaran laa untuk persahabatan kami. Tapi, aku betul-betul rindu dia :'( Apa pun, pengalaman mematangkan kitorang dan harapnya... kitorang tetap akan jadi kawan sahabat teman baik untuk selamanya :D Dah taknak main gaduh-gaduh, dah taknak main tak puas hati, dah taknak main daaaah. Cuma nak, segalanya dapat diperbetulkan semula. Itulah, yang penting... saya sayang kawan-kawan saya ^_^

Ahaaa, dah dah. Masa untuk bercerita dah tamat. :)