Saturday, September 24, 2011

Semarak Merdeka 2011


Hari ini ada acara Semarak Merdeka. Hmmm, peringkat daerah. Yeahh, Daerah Besut. Memang meriah laa kot. Kitorang ni, peserta larian je. Uhuuu. Lari laa sangat. Kitorang melenggang je. Hihi. Mana taknya, jauuuuh. Huhu, dari Sekolah Seri Nering sampai laa ke Jerteh Souq. Wuuuu. Tapi yang seronoknya, rasa macam jalan itu kami yang punya. Haha, ye laa. Selalunya sibuk dengan kereta kan, tapi kali ini seronok je main lari-lari kat situ XD

Aku main lari-lari dengan Husna, Hani dan Nadia. Ouh. Kenangan dengan kawan-kawan tu laa yang seronoknya. Kalau ikutkan, aku tak laa suka sangat acara macam gini hihi ni pun kali pertama pergi sambutan macam gini. Tapi, bila pergi dengan satu pasukan cewaahhh pasukan sekolah bersama sang-sang kesayangan hati.. tetiba jadi macam waww, sukanya dapat cipta kenangan dengan mereka :)

Yang kesiannya, geng lelaki. Bas hantar kami dulu; tapi bas tak dapat pusing balik untuk ambil geng lelaki pulak. Huuuu. Dan, masa lepak-lepak dengan dataran tu dengan Cg Azli sambil menghitung masa untuk pulang... tup tup dapat hadiah cabutan bertuah! Haha, punya laa teruja kitorang ni sebab Cg Azli kasi kitorang pegang nombor-nombor cabutan untuk geng lelaki. Ada laa tebal dekat seinci. Wuuu.

Najihah laa paling teruja. Kalut ni Hani, Nadia, Husna, Najihah cari nombor yang disebut disebalik timbunan kertas yang ada kat tangan. Haha, buat malu kat orang je -_-' Tapi, memori terindah tuuu! Haha, tak tau laa kipas tu nak letak kat mana nanti. Haha, hak milik bersama :P

Kami pusing-pusing Jerteh dengan suka rianya. Konklusinya; terima kasih untuk kenangan yang cukup indah. Teringat KRN laa :( Okay okay, September 24 2011;nottobeforgotten ~
































* * * * * *

Hari ini 'Eid Milad' sahabat kesayangan hati aku.

Aku kenal dia dari Darjah Satu lagi, dan kitorang memang kawan baik ketika di sekolah rendah. Di mana ada dia si situ ada aku hehe. Sekarang, kitorang masih lagi satu sekolah dan masih lagi kawan baik :D

Aku sayang Mila. Sanah helwah, 'Amila Wajihah Mohd :D

Darjah 1 ---------> Selamanya.

Detik persahabatan kita tidak akan pernah terhenti, kerana saya sayang Mila sampai bila-bila.

2002 -----> 2011
Dah hampir 10 tahun kita kenal kan? Wah, lamaaaa tu. Tapi, sayang saya pada Mila tak pernah pudar. Malah, bertambah-tambah XD

* * * * * *
 


Ada orang hadiahkan aku lagu SkyScraper. Wah, terima kasih wahai perempuan kesayangan hati.

Alahai, penatnya belajar. Tapi, itulah... harap semuanya berbaloi-baloi. Yeah yeah. Usaha! Usaha! Semangat! Semangat! Orang tuu siap pesan agar percaya kat diri sendiri. Haha, percaya laa ni! :D



No comments: