Monday, October 10, 2011

Sejarah


Okay, lusa bermulanya final exam. Ecece.

Bukan aku taktau, budak-budak ni dah tak buat dah kerja sekolah haha semua asyik asyik pegang buku. Terutama buku sejarah. Ye laa, kalau tak baca macam mana nak ingat kan. Tak ingat, tak dapat laa nak jawab :) Tapi, aku bila bukak je buku sejarah huhu rasa nak tido. Hui, dah laa selalu tido waktu kelas sej.. asal bukak buku je rasa berat je mata haihhh nak tido nak tido. Haha. Sejarah takde laa bosan sangat dan bak kata George Santayana.. those who not remember the past, will condemn to repeat it. Huahuahua. Aku suka sejarah kot tapi aku mengantuk bila kena main hafal-hafal >.<

Erk, Ipa kena penyakit! Wuuuu, penyakit suka main. Haha, dia asyik cuba nak jatuhkan aku guna teknik taekwondo eleeeh mana belajar haa? Aku yang tali pinggang hijau ni pun tak tunjuk kepakaran aku waahaha. =_=" Ipa, Ipa. Tadi, bila dia nak pakai kasut.. aku amik sebelah dan letak jauh-jauh kat pekarangan surau. Haha, buat drama kat situ. Aku suruh Ipa mintak maaf dulu. Ceh. Jarak aku dengan dia dalam dua tiga meter juga hehe dan boleh pulak dia pergi nyanyi sorry sorry lagu super junior tu siap dengan gaya menari ala-ala sama. Haihhh, Ipa ni pandai buat aku gelak je. :D

Petang tadi lepak dekat pondok dengan Anis dan Ain. Haihh, aku dah tak boleh nak baca. Bukak buku sejarah, tutup. Bukak buku fizik, tutup. Rasa nak cepat-cepat balik rumah je. Huwaaaaaa T_T Ain siap scan lagi konon-konon otak aku dan cakap, otak aku dah layu. Haha, pandai laa XD

Dah dah cerita, sekian terima kasih ^^






No comments: