Sunday, October 2, 2011

Rindu



Haihhh, hai orang di sana. Rindu laa rindu laaaaaaaa. Dah lah lama tak update blog, fb pun jarang online. =_=" Sila SMS gua banyak-banyak sebab gua rasa gua rinduuuuuuuu laaaa. :(






Phewitt phewittt. Balik bulan Disember nanti jangan lupa hadiah untuk gua ye? Terima kasih :D

* * * * * *

Hari ni, Encik Ketua dan Cik Penolong dua-dua takde dalam kelas. Alahai, kami rindu laaa dengan NMS dan NS. Haha, cepat la balik cepat la balik. Buat apa pergi kem lama-lama... XD Rinduuu laa, rinduuuuuuuu.

Seharian Cik Nazifa berbangga, hui hui hui sebab aku kalah catur dengan dia. Wuuuuuuu, takpe takpe tunggu hari Khamis nanti... gagal sekali bukan bermakna gagal selamanya! Haha.

2 comments:

your sis said...

wekk..padahal ni hanyalah kata2 manis semata-mata..on lah kolony..baru lah best nk mesej.. :P

Sya Izz said...

haha. kata2 memang manis! wuuuuuuu. tanak tanak. srbut la kolony. alahai, kedekutnye awak. awak kn kaye. haha.