Sunday, October 9, 2011

4Rock is a champion! :)


Hari yang mengujakan :D Konon-konon. Heeee.

Okay, okay. Aku ingat budak PMR exam hari ini haha jadi aku bajet la takde perhimpunan haha. Sebab aku sorang je pergi sekolah hari ini, huuu seronoknya adik-adik aku cuti sebab sekolah diorang ada perkhemahan minggu lepas. Nak cuti jugak nak cuti jugak. Tambah pula, Tok dan Acu ada kat rumah. Hailaaa, semalam Tok dan Acu sibuk duk cerita perangai-perangai kitorang masa kecik.

Hai orang di sana, awak ingat tak kisah awak waktu kita duduk kat rumah Tok dulu? Sebab awak suka main dengan patung Batman yang boleh main cabut-cabut kepala makanya awak pergi berdiri depan cermin (oh, gua masih ingat almari klasik tu) dan dengan comelnya cuba nak cabut kepala awak. Haha, siap cakap susaaaaaah lagi. Hihi. Budak kecik. :D

Cerita orang di sana, aku dan Sarah je laa yang agak-agak nostalgia. Haha, sebab bila Adam lahir.. kitorang pindah ke Pantai Air Tawar. Serius, sangat sangat rindu nak duduk rumah Tok. Nak duduk rumah kecik tu, yang ada katil tinggi haha aku sangat suka katil klasik tuuu. Sekarang dah tak guna rumah tuuu, :'( Dalam kawasan rumah Tok, ada tiga buah rumah. Satu rumah kayu kecik yang nostalgia tu ecece satu rumah kayu yang tinggi dan satu rumah batu (rumah Acu). Huuu. Rindu laa zaman dulu-dulu, zaman duduk kat Gong Kedak :'(

Hai orang di sana, semalam gua.. Sarah.. Acu dan Tok tidur sebilik tau sambil gelak-gelak sebab main cerita-cerita kisah lama yang manis :D Jangan jeles tau! Kalau awak ada, mesti awak join sama kan? Huhu. Itulah, siapa suruh pergi belajar jauh-jauh.

Eh eh eh. Okay sambung cerita. Makanya, tepat pukul 0730 aku sampai ke sekolah hari ini. Eh, perhimpunan rupanya. Haha, aku rasa aku kot budak perempuan yang akhir sampai ke sekolah. Huuu, orang lain semua dah beratur. Erk, erk. Tak kisah lah. Perhimpunan bla bla bla oh yeahhh. Keputusan pertandingan hias kelas semarak merdeka! Wahhh, tempat ketiga 4S. Erk, bendera dalam kelas diorang pun takde. Haha. Diorang siap terkejut lagi, sambil kata pengadil rabun kot. Haha. Tempat kedua 4T. Wohoaa, kitorang bajet 4T juara. Almaklumlah, bendera sampai kat luar kelas haha punya lah semangat. Wuuuu, dan JUARA okay Juara Menengah Atas dimenangi oleh 4R! Huuu, bebudak ni gile punye teruja haha haruuu je bila nama kelas kitorang disebut. Sampai boys yang beratur kat depan, berpaling ke belakang tengok gelagat girls yang ala-ala kena histeria sikit. Buat malu je --' haha.

Tapi, juara okay juara. Haha, siapa laa yang tak teruja. Dah la itu kejuaraan kami yang pertama untuk tahun 2011, tak dijangka pulak. Erk, macam mana kitorang boleh menang ye? Haha. Cakap kat Anis 4T, kitorang tak guna bendera beli kot. XD Okay, memang tak beli pun semua kitorang main lukis-lukis dan kaler-kaler sendiri macam budak darjah 1 weeee. Terima kasih kepada Syatun; Ketua Keceriaan yang berdedikasi cewah.

Ime yang naik pentas amik hadiah tadi. Dalam kelas, tanya Nick. Kenapa dia yang tak pergi ambil? Huuu, jawapan dia macam biasalaa. Takut glemer, ramai peminat bla bla bla haha spesies aku jugak dia ni. =_=" Ehem ehemm, cakap-cakap dengan Nick sambil kerling-kerling bendera gergasi kat papan belakang kelas dan cakap tengok laa siapa yang letak kat situ. Erk, ihsan dari Cg Zimah jugak sebenarnya. Ye laa, waktu tu tengah kemas-kemas BK dan cikgu pun kasi je bendera tu malas nak simpan. Heeee, jadi aku pergi laa lekatkan kat belakang tu. Wah wah, teruja kitorang :D

Hadiah tak banyak mana pun, tapi okay laa. Keterujaaaan yang penting. Haha, mengada-ngada je lebih. Ops, pertama kali ye 4Rock jadi juara ^^

Tahniah tahniah tahniah 4IbnRushd
 :)







2 comments:

Rossarina™ said...

Keterujaaaa yang penting.

hahaha akak setuju! XD tahniah 4 ibn rushd. laen kali menang lagi... :D

Sya Izz said...

hahaha. dh tk sempat dh, dh nak habis sekola dh p0n hahaha XD

the one and only/the first and the last award hihi.