Monday, December 5, 2011

Backspace


Sebenarnya, tak tahu nak tulis apa. Tak tahu. Tulis, backspace. Tulis backspace. Dah panjang tetiba jadi kosong balik. Waaaa. Hati macam tak boleh berbicara. Auch auch, dah datang dah penyakit emo dia =.= Penyakit tak nak bercampur dengan orang, tak nak tulis apa-apa; penyakit melarikan diri dari dunia maya.

Dah lama, dah lama tak buat perangai macam ni. Tetiba datang balik, haa sudah. Redha je laa jadi tak betul sikit pun. Kui kui kui.

Banyak, banyak sangat yang aku nak tulis. Rasa macam banyaknya macam bintang-bintang di langit; tak terkira. Tapi, setiap kali nak tulis.. setiap itulah bagai tergamam kat depan laptop, dan merenung jauh. Hoho. Bila check hati, oh, banyak sangat perkara yang bersimpang-siur rupanya. Tu yang jadi berserabut ~

Erm, aku tak harap pun orang faham aku. Malah, aku tak nak orang faham aku. Sebab, aku ni complicated. Mood aku senang sangat nak berubah-ubah. Aku betul-betul rasa pelangi aku sudah jadi pelangi hitam. Auch, aku suka. =.=

Nampak, aku dah tak boleh nak menulis dah. Macam dah kena block. Oh, aku perlukan masa. Masa. Masa. Masa untuk aku hirup perlahan-lahan udara putih, setelah sekian lama aku bermain-main dengan udara hitam.

.

.

.

.

.

.

Maaf sangat untuk sesiapa yang ada terasa hati dengan aku. Aku, banyak buat salah dengan korang; samada sedar atau tidak. Maafkan aku.


No comments: