Tuesday, May 27, 2014

Isteri Adam

Memang kerja membebel je sekarang. I am that kind of kakak yang suka bebel, suka marah-marah, suka jerit-jerit hahaha that's me. Memang adik beradik macam tu tapi tak pernah simpan dalam hati. I guess itu yang merapatkan kitorang kot.

Ceritanya malam tadi. Tengah baring kat sofa tengok tv lepas tu gaduh dengan adam sebab berebut tv hahaha gaduh mulut la bebel bebel bebel. Sampai satu tahap, aku cakap karang aku bagi sumpahan yang nanti dia dapat isteri perangai macam aku.

Perghhh. Bermati-matian dia suruh aku tarik balik 'sumpahan' aku tu. Siap nak pukul-pukul lagi suruh tarik balik. Tolonglah. Tolonglah. Haha.

Siot engkau ya. Kitorang gelak je la. Akhirnya dapat tv kat aku. Cheongdam-dong Alice! Yeahhhh.

Dengan budak macam tu kena main psikologi je. Nak bergusti macam menyakitkan badan je hahaha baiklah menyakitkan hati. Hihi.

No comments: