Monday, March 23, 2015

husna is 20


22032015 //

untuk husna saya yang saya sentiasa rindu; selamat dua puluh tahun!

maknanya kita kenal sudah tujuh tahun. aku rindu mu cena. rindu nak manja-manja dengan mu. rindu nak gedik-gedik dengan mu. rindu nak cerita-cerita dengan mu. rindu nak nangis-nangis dengan mu. rindu nak main-main dengan mu.

mulo mu sokmo ada dengan aku. kalau aku nak ngamok mesti mu pujuk. pah sokmo tido surau masa rehat. pah mu sokmo wi nasihat kakku. aku rindu mu mcm aku rindu ipa. ipa kea duk alik kanan aku, mu duk alik kiri aku dalam kelas. kironyo ipa ajar aku wat jahat, mu ajar aku wat baik kahkahkah. rindu nak hulur muko huduh ke mu pah mu pun lipat comey2 tudung aku. rindu nak tiru jawapan maths nga admaths mu haha. rindu nok mu ada nga aku. 

hahaha.

aku doakan mu semoga panjang umur dalam urusan kebaikan. murah rezeki. dikurniakan jodoh yang baik. dimudahkan segalanya dunia akhirat. (ucapan pendek je sebab hok panjang2 aku call mu semalam mohon jangan dilupa)

happy birthday mc na sayang!
i love you. *suara gedik*












banyak benda hok aku nok cerita nga mu na. kalo mu ada, mesti aku dok jadi gini loni hahaha. na, aku sokmo rindu yo tu. kalo mu ada mesti mu oyak aku bodo haha tapi mesti mu dengar cerita aku. sobs. aku nok mu. T_T

nanti kelik aku belanja kepsi! hahahahaha


No comments: