Tuesday, September 1, 2009

Exam..Exam..


Assalamualaikum juga salam perjuangan.Hehe.Huwaaa.Kenapa pulak..?..Ermm...Boleh dikatakan agak susah laa exam Sejarah tadi.Haha.Masa tengah jawab periksa tadi macam-macam gaya ada.Ada yang termenung,ada yang berfikir,ada yang tidur.Ish99.Sya Izz pun sama.Hihi.BM pula insyaAllah boleh jawab.Hehe.Esok exam BI dengan GEO.Ha'aa.Tadi kan ada budak baru masuk kelas 2 Rushd.Anak perempuan kepada Cikgu Sumayyah,namanya Aifaa.Sya Izz tak sempat lagi nak cakap dengan dia.Tapi,tak apa.Esok masih ada.Hehe.Hari ni dah 1.9.2009.Hmm.Rasa macam tak percaya pula.Dah nak dekat akhir tahun.Sedihnya.Huhu.Hari ni Sya Izz tak study kat sekolah pasal malas.Hehe.Rasa macam nak balik awal je hari ni.Tadi,sempat check jawapan Sejarah dengan Asmaq.Waa..!!Agak frust laa sikit.Turun sikit daripada markah dahulu.Tapi,segalanya masih belum pasti.Hehe.Masih ada peluang nak dapat 'A'.InsyaAllah.Oppss.Ok laa.Sya Izz pergi dulu.Love kamu semua.Mmmuuuaahhh..!!(~_~)


Nota Cokelat Cinta :

- P-Qah Qylah = I love you..!!Do you love me..?..Hehe..
- Syieqa = Jumpa kamu esok.Good Luck..!!
- 2 Rushd = Selamat berjuang esok.Get the best..!!!




------------------------------------

Kawan-kawan semua..semoga berjaya..!!!

P/s:I'm in stuck a.k.a. fall in love with editing picture now.


1 comment:

pQah_qiLah said...

of coursela i love u too.. not just u but superman skali.. hahaha