Friday, December 25, 2009

Aku mahu CERITA ...

Assalamualaikum !

Hmm.Hari yang sangat indah.Hehe.Mentang-mentang lah hari ni hari lahir aku.Hihi.Terima kasih semua!Korang ingat juga ye hari lahir aku ni.Haha.Sebab tu aku sayang korang sangat-sangat!Korang sayang aku tak?Haha.Terlebih dos gedik :P

Siapa yang first wish birthday aku malam tadi?Haha.Ada sorang je yang wish selepas maghrib.Maklumlah,dalam Islam .. Hari baru bermula selepas azan maghrib.Hehe.Terima kasih Nik.Hohoho.

Dan bila pukul 12 a.m. tadi ... Baru lah ramai juga yang wish.Ada Nudra yang kata-katanya sangat berharga untuk Sya Izz.Selepas itu,yang sentiasa menanti bersama aku hingga detik 12 a.m. ialah Kak Iylaa , Lyaa dan Hanis ! My great and pretty cousin ! Love you all!

Tak lupa juga Usha ... Cfa .. Una .. Ponti .. P.May .. Adham ...Kak Iylah a.k.a. Rex Birru2 ... Kak Teha ... Kak Atin ...Mierah ... Izzat .. Syaz(Yang ni kat shoutmix je.Huhu) .. Dan lain-lain.Haha.Fantastic!Sayang ... Sayang ... Sayang sangat korang !!!!

Hohoho.Hmmm.Aku sekarang ada kat rumah Ayah Mat tersayang!Banyak novel.Aduh!!'Gila' dibuatnya.Rasa macam nak curi aja buku-buku Che Ma dan Hanis ... Buat balik!Haha.Banyak sangat novel dan buku-buku remaja yang menarik!Semalam aja dah 5 buah aku baca!Naik tepu otak dibuatnya tapi tak kisah laa sebab cerita semua memang best!Semalam aku baca cerita Cinta Kau dan Aku ... Sarah dan Mawar ... Impiana ... Aku mahu saiz S ... Nasi Lemak Bonda ...

Hari ini masih ada Puteri Kristal menunggu!Ouh.Bak kata Kak Iylaa semalam ... " Iqa ni dah jadi macam hantu buku!Hantu .. Hihihi" .. Hohoho .. Sampai macam tu kena cop.Haha.Tak apa.Tak kisah.Bukan senang nak baca buku novel banyak-banyak ni.Kalau kat rumah aku ... Ehemm .. Jangan harap laa.Huhu.Tak pe.Selagi aku ada di sini .. Buku-buku akan sentiasa ada dalam genggaman aku.Haha.

Oh Yaa!Tahniah laa untuk Hanis sebab dapat tawaran masuk SHAMS.You're so cool gurl!I love you!You love me,darlingszz?Gedik.Haha.

Erm.Semalam result PMR dah diumumkan.Tahniah untuk sepupu-sepupu aku ... Yoe .. Ijak .. Kak Iylaa .. Hanan ... Tahniah atas kejayaan kalian.Aku tahu dan semua orang tahu yang kamu telah berikan yang terbaik!Kerna itu,aku sayang kalian!Dan kepada yang tidak mencapai target,jangan sesekali berputus asa.Kita telah dapat yang terbaik setimpal dengan usaha yang kita lakukan.Jadi,bak kata Ayah Mat ... Jangan sesekali mengalah!SPM masih ada.Semua yang berlaku pasti ada hikmah dan ingatlah kami semua sentiasa ada di sisi!Kami ada,keluarga ada dan kawan-kawan pun ada!Ingat ALLAH sentiasa sayang! :)

Yippi!I'm fourteen now!Haha.Apa pun,aku sayang semua!Semua yang aku kenal ! Sebab korang lah permata di hati . Aku sayang selamanya ! Jangan sesekali mengalah ! Gagal sekali tidak bermakna gagal selamanya !

"Give thanks to ALLAH.
For the moon and the stars.
Prays in all day full.
What is and what was "



No comments: