Tuesday, December 22, 2009

Winter Season


Assalamulaikum ! Salam 1 Malaysia !

Hmmm.Apa khabar ?.Harap-harap semua sihat-sihat sahaja dan gembira sentiasa!
Hari ini memang hari yang sangat menyeronokkan.Gembira!Seronok!Berkumpul bersama sanak - saudara dan jiran-jiran tetangga !

Haha.Hari ni aku jadi interior designer.Ehemm.Bukan aku yang cakap tapi Che Ma ku yang tersayang kata !Haha.Tapi,mungkin aku suka jadi interior designer.Menyeronokkan.Bila tengok apa yang kita buat,jadi puas!Sebab kita yang buat!Haha.Apa-apa laa :P



Sedar tak sedar dah nak buka sekolah pun.Ouh.Tidak-tidak.Begitu cepat masa berlalu!Tapi,aku tak dapat lari lagi!Mahu tidak mahu tetap harus aku tempuhi jua.Pengalaman mendewasakan kita.Tapi,kenapa aku tak dewasa-dewasa pun?.Haha.Tadi jumpa cikgu Faridah kat kedai kek!Sempat borak-borak sekejap!Rindu cikgu :)

Sekarang,aku jadi semakin jiwang.Haha.Tapi tak karat lagi.Muahaha.Suka buat sajak-sajak yang bernada romantis mungkin?Ah!Mengarut jer laa.Apa pun,aku memang suka menulis,bercerita dan mencipta sajak.Adakah aku seorang yang puitis?.Romantis?Haha.Euu.

Nudra Shafini ... Sebenarnya aku tak pernah jumpa Nudra secara bertentang mata.Sebab?.Sebab Nudra jauh di Kuala Lumpur dan aku setia di sini.Terengganu.Hmmm.Tapi,Nudra kawan yang sangat baik.Kitorang macam serasi.Hanya kenal melalui blog,cerpen,emel,IluvIslam,telefon namun sudah kenal bagaikan lama.

Biasalah ... Kampung kami sama-sama di Kelantan!Haha.Mungkin juga kami rapat sebab kami ada minat yang sama.Suka menulis cerpen dan sajak.Tapi,semestinya yang Nudra punya cerpen lagi best ! Sayang Nudra !!!! Satu hari nanti,kita mesti akan jumpa !!!



P/s : Menanti detik 25 Disember 2009 !


No comments: