Tuesday, September 14, 2010

Cerita Raye


Assalamualaikum .

Nak cerita ni, cerita raya ! Hahaha. Raya sakan laa konon konon tahun ni, padahal masih tak sedar diri yang kerja sekolah berlambak lambak menanti disiapkan. Haihhhh. Ermmm, kutipan duit raya agak lumayan yaa tahun ni. Wakakaka :P

HariKeluarga : DiSiniSegalanyaBermula.. MekNoChu. [ Raya Kedua ]

Hurmm, ada sambutan hari keluarga. Anjuran mak mak pak pak saudara aku. Orang kuatnya; Ayah Sue & Kak Amy. Hehe, buat kat halaman rumah Pak Muda Jak je. Tempat nostalgia laa katakan. Ramai laa jugak ahli keluarga datang. Gathering. Ada yang tak kenal, jadi kenal. Hehe, pokoknya.. memang best giler laa hari keluarga kali ini. Ada sate, nasi arab, macam macam. O laa laa, malamnya.. Part yang paling best! Sesi bermain bunga api ramai ramai. Uarghhh! Best amat sangat, hehehe. Ye laaa, majlis bermula lepas asar sampai lah ke malam. Dalam pukul 11 gitu baru sudah. Haihh, kutip kutip duet raya. Ngeh, ngeh, ngeh.













Oooo, gambar banyak lagi. Tapi, lepas lepas ni laa letak. Malas, hehe.

Jejak Kasih : Hehehe. Raya Ketiga.

O laa laaa, pergi Kota Bharu. Rumah nenek sedara aku. Then, pergi rumah Cik Zhu. Cik Zhu tu jiran lama aku dekat rumah lama aku dulu. Sob sob sob. Sweeet je Cik Zhu. Hehe, ingat lagi dulu aku pernah main dengan anak tunggal dia. Pergi rumah dia laa, sebab dia jaga Adam. Malamnya, cari rumah kawan mama. Yang dah lama tak jumpa. Kawan baik mama masa kat maktab dulu, ooo yeahhh yeahhh. Tapi, yang bestnya.. Anak anak Cik Za sangat peramah. Terutama Balqis. Aku jadi senang dan biasa dengan diorang. Hehe, walaupun kali pertama bersua. Waahhhh. Hehehe.

Sekian dulu

:)


Uargggghhh, kerja sekolah kerja sekolah kerja sekolah!

No comments: