Monday, September 13, 2010

*diam*


Rasa mahu hidup dalam dunia gelap balik.

Diam sorang sorang. Lantaklah dia kau mereka.

Yang penting, aku sorang sorang. Berbisik dalam gelap, sungguh! Sudah letih dengan permainan dia kau mereka. Patutlah, semakin lama aku menjadi semakin dingin. Bagai tak mahu mempercayai semua lagi. Aku penat, penat dengan dia kau mereka. 

Dah, aku boleh hidup sorang sorang. Aku boleh hidup tanpa pc, henset, novel ini semua. Tapi, aku tak mampu hidup tanpa buku. Sebab, PMRitupenting :D

Hehehe, a trouble is a friend ? Am I agree ? Heeee, dulu seconfirm nya aku akan cakap tak setuju! Without fikir panjang. Tapi, sekarang.. aku tak tahu nak jawab apa. Mungkin yaa, bagi orang macam aku. Tak, aku hargai semua yang datang dan pergi dalam hidup aku. Tapi, aku sangat tidak menghargai siapa yang tidak mahu menghargai aku. Iyaa, aku memang macam ni. Aku tak suka, dan itu bermakna aku memang tak suka.

Maaf, kalau aku perlu menghindar jauh. Maaf, kalau aku menyakitkan hati. Iya, aku memang suka menyakitkan hati.. Sesiapa yang pernah menyakiti aku! [Haha, gurau je.. aku sayang semua orang]

Iya, aku perlu berundur. Terima kasih, dan.. Aku mampu. :)




Ps; kenapa ? kenapa tahun ini perlu beraya sakan. Huargghhh, asyik ke hulur ke hilir je. Oo tidak! No,no,no.. Perlu bertegas dengan diri. Cik Sya Izz, PMRitupenting.. :) Iya, lantaklah dengan orang..

No comments: